Karomamma Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 ... skal vel alltids finne på noe å lage tråder om, tenker jeg! Ja ja, det er kaldere i været i kveld enn det har vært på en stund. Sitter på verandaen ig nye den gooooode, friske luften
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Hahahaha, jeg er her også;-)))))
Karomamma Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 Pøh, du lurer ikke meg! Trådløst nettverk tenker jeg nok.... Ser over her at jeg skriver så fort at bokstavene forsvinner i intet. Jeg nyter nemlig!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Ja, har jo trådløst, men sitter på kjøkkenet jeg, med innlagte luftepauser.....Greys har jeg jo sett for lengst.......gammelt nytt det nå;-)
Trollmora Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Grey's? Nei på tirsdagskveldene er tv'n opptatt med Traollfar og CSI. Kanskje jeg kunne låne "fremtidens"-episoder av Klatten? Vi har vurdert en tv til, men det er også deilig at vi har en stue uten sånne forstyrrelser:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå