Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt på 7 uker har småskreket/"klaget" i hele dag... Han har rapet og prompet ganske mye og gulpet en del. Jeg har jo selvfølgelig veldig vondt av ham, for jeg ser jo at han ikke har det godt. Men han er også veldig trøtt, siden han har sovet svært lite siden kl 11 på formiddagen idag. Kanskje et par timer til sammen, 15-20 minutter nå og da. Han har ikke sovet noe siden kl 17.

Nå måtte jeg bare gi ham til mannen min. Orket ikke mer. Han roer seg og sovner i armene mine, men så fort han blir lagt over i egen seng, våkner han og skriker. Nå ligger mannen min med han på brystet i vår seng, så vi får se om han sover like godt når han prøver å legge ham over i sin egen seng.

Jeg prøver å tenke ut om det kan være noe jeg har spist idag... Spiste en baguett med eggehakk med litt løk i. Men jeg har jo spist løk tidligere uten at han har reagert noe på det. Og egg er vel heller allergifremkallende og ikke luftfremkallende?...Eller?

Tror jeg også må prøve å lage noen soverutiner på dagen nå. Synes han sover litt lite for å være så liten. Om natta går det kjempefint, derimot.

Hva gjør dere for å få babyen deres til å sove? Bysser dere? Gir dere smokken? Eller sovner den bare av seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et tips jeg fikk her som funker supert for vår del på dagen er å legge han før han blir veldig trøtt. Som regel blir han trøtt etter 2 timer. Har startet med å amme han og legge han 1 time og 3 kvarter etter han sist våkna, slik at han rekker å roe seg i vogna før han blir overtrøtt. Det funker supert her, rugger bare litt på vopgna, så sover han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...