Gå til innhold

Hvilken vogn burde jeg kjøpe dersom.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den skal være god å sove i, fin å sitte og GOD å trille på sommer og vinter. Snuppa er nå 10 mnd, og jeg må kjøpe en vogn til...sett på Bugaboo. Vil gjerne ha en med 4 hjul

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, vår har 3 hjul, men gullet sover som en stein i den, sitter godt og den er knallgod å trille:) Har ikke prøvd den så mye på vinter enda da, siden vi kjøpte den i sommer, men har hørt mye skryt om liknende vogner da:)

Skrevet

Jeg er ikke i tvil, hadde kjøpt Simo sin sportstrille. Synes den er helt topp på alle de tingene du nevner.

Skrevet

Jeg har en Simo Kombi nå, men syntes liksom den er for stor og tung...skulle gjerne hatt en som er lett, så jeg ikke knekker ryggen hver gang jeg skal ha den inn i bilen ;-) Men den er en suuuuperduper vogn ellers.

Skrevet

Sånn teknisk sett har Bugabooen 4 hjul da, men skjønner hva du mener.

Emmaljunga Scooter er god, men liggestilligen er kanskje ikke helt optimal.

Hva med Teutonia Timmy? den er liten, lett, god å trille og har god ligge og sittestilling! Tror jeg ville gått for den altså.

MEN jeg liker vogner med 3 hjul best da

Skrevet

Hehe, har en emmaljunga cangaroo, vi da:) glemte å skrive det da.

Skrevet

TFK joggster twister har alt! Og jeg har prøvd litt av hvert siden snuppa ble født.. Den har tre hjul da..:o/ Lett, god å kjøre, masse plass til vognpose og barn, super trillecomfort, jenta mi elsker den! Hånd/skivebrems, luftdekk, stabil og blir liten når den legges sammen. Skulle ønske noen anbefalte denne til meg tidligere..:)

Skrevet

Tautonia Mistral. Funker som hakka møkk.

Skrevet

Vår vogn, den emmaljunga cangaroo kan vel sammeliknes med tfk joggster, vurderte den veldig, men den vi kjøpte vant. Noenlunde samme pris. Barnas hus har tilbud på tfk twister nå. Synes den virket lunere, men tfk sin blir mindre når den er sammen, tror jeg...

Skrevet

Vi har bugaboo og skal jeg noengang bytte vogn så blir det isåfall i en nyere utgave av bugaboo.. Jeg var septisk til den i begynnelsen men nå er jeg virkelig frelst!

Skrevet

Ville du kjøpt den selv om barnet nå er 10 mnd?? Er jo litt viktig at jeg kan bruke denne vogna til jeg evt ikke trenger den lenger....Har jo uansett Simoen da.

Skrevet

Da hadde jeg nok valgt teutonia mistral

Skrevet

Hva ligger den på i pris som ny sånn ca?

Skrevet

Snuppa fikk den i etårspresang av oss :) neste baby skal ha buggis fra dag en! Hun elsker vogna si,, sitter mye bedre i den enn i emmaljungaen, virker som om hun synes at hun får bedre oversikt..

Skrevet

4400 på www.lileprinsen.no ellers skulle de 7000 ett eller annet på barneutstyrsbutikken her, men det var med softbag.

Skrevet

Vi kjøpte OTH Urban Jungel til vår lille sneip, og han ELSKER den nye vogna si. Han er litt over ett år. Den er kjempegod å ligge i, og han har full oversikt når han er våken. Vogna er superlett å legge sammen og løfte hit og dit. Tar nesten ikke plass i bilen og er veldig god å trille. Den har store lufthjul som takler det meste av vær og vind. Lykke til i jakten på den perfekte vogna. Vi har funnet vår :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...