*betty*spaghetti* Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Kjempe fin dag til morningen idag.. dagen kom sikkert til og bli fin!!! Først så skulle jeg bare kjøre og hente venninna mi, skulle til biltilsynet... Hun ville veldig gjerne kjøre etter vi hadde vært på biltilsynet.. Greit det så jeg stoppet i en busslomme... Da hører jeg piisssyhhhhhh lyd og tenkte nei faen!!!!!!! Det var jo ikke så gærent det da! var jo bare og skifte dekket... Fikk tatt av det pungterte dekket og skulle sette på resvere dekket..... Tror dere ikke det var flatt og?!!!? Fikk kompisen min til og komme som hadde luft kompressor, tenkte yes nå er dagen redda! Satt ungen i tre hjul sykkelen og der satt hun fint og utover, tror dere ikke vinden tok tak i trehjul sykkelen sånn at den vælva???? Åhhhh forbanna vind... blodet fosset fra leppa hennes... HERREGUD SÅ REDD JEG VAR!!! fikk roet henne ned, og gitt henne litt pupp alt var bra da! men den stygge veranda leppa... Så kom kompisen min og da kunne han konstantere at ventilen til reserve hjulet var ødelagt!!!! OMG!!! hva skulle jeg gjøre da??????? Fikk heldigvis pumpet opp hjulet mittt og fikk kjørt til en bensinstasjon som fikset hullet... Og sykkelen leeverte jeg tilbake!!!! Det er sinnsykt at vinden kunne ta sykkelen og ungen ibakken... for hun satt jo så fint! Aldri mer sykkel til hun kan prøve selv!!!!! SÅ nå fikk hun den fine giraffen til fisherprice! Alt ble heldigvis bra til slutt! Ho fikk litt is og da var ho i storform:) Dette var en del av min dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå