:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 hva er den minst ille løsingen: 1: planlegge og drepe noen og så gjøre det på 2 mans hånd 2: drepe noen på inpuls/sinne mens det er vitner tilstede ble bare så nyskerig, da anonym og jeg ikke dele samme syn.
prekæs Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Det er ille at folk blir drept, uansett, men mener at impulsdrap er minst ille. Når jeg først skal velge mellom pest og kolera.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Hmmm....hadde noen drept barna mine ville begge to vært relative for meg!
Gjest Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Signerer deg, Prekæs. Unnskyld, mente selvfølgelig Parlez
Gjest ->>- Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Om jeg må velge tror jeg jeg er tilhenger av 1. Det er det som utviser mest kynisme og iskaldhet, men samtidig tror jeg grunnene til å drepe da er mer gjennomtenkte og dermed trolig "bedre." Men det ville jo være hyggelig om kriminelle generelt sørget for vitner til handlingene sine, hadde forenklet rettsvesenet storlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå