3 tette gutter Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Fikk mail om at de sendte den i dag, og kan nesten ikkje vente...
En_av_hver Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Den ble sendt på tirsdag og kom til terminalen her på fredag. De hadde ikke tenkt å levere den før mandag, men jeg måtte jo selvfølgelig hente den der jeg da hi, hi:-) Du har noe bra å glede deg til!!!!
milli-augustgutt Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Hei, jeg har også bestilt og betalt vogn i dag fra babyjungle. Hvor lang tid tok det fra du betalte til du fikk mail om at vognen ble sendt? Hvilken vogn kjøpte du? Jeg har bestilt TFK Joggster 3, pluss div utstyr til. Gleder meg veldig til å få vognen i hus:-)
3 tette gutter Skrevet 14. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2007 Bestilte TFK twinner twist, med hardbag til å ha vendt mot meg(nytt juli i år) i sort. Og det sorte regn/storm trekket. Det tok akkurat en uke fra eg bestilte til de sendte den i dag..Har hørt at det kun har gått en dag eller 2 med fleire, så mulig ikkje alt var inne, sjøl om det stod det når eg bestilte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå