Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du vil ha jente, så må du vente!

Ei som jobber på et legekontor sa det til meg i dag! :-)

At hvis du vil ha jente så skal mannen spare sæden lemgst mulig, helst flere uker før samleie!

Noen det har stemt på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg også hørt. Og jeg har hørt flere som har brukt denne metoden, med et vellykket resultat.

Tror ikke det hadde hjulpet meg og mannen min da. I min manns familie er det nesten bare gutter. Så gener virker jo mest inn.

Skrevet

Har ikke hørt den vrien, men det er jo noe med før eggløsning og ved eggløsning. At jentesædcellene lever lenger enn guttesædcellene og kan ligge og vente på egget...

Skrevet

Stemmer på veninna mi sier hun! :-)

Skrevet

Jeg har hørt "inn å vente, det blir jente"

Skrevet

Hei!

Har ei veninne som det visstnok har stemt på 2 ganger!

Hun har 2 gutter og 2 jenter!

Skrevet

Her i gården har vi ikke drevet videre god familieplanlegging. Altså ungene er planlagt, men vi har bare latt det "skure og gå" mtp tidspungt for samleier. Har en gutt og venter ei jente i følge ul....., så ikke vet jeg om disse rådene fungerer......

Skrevet

Samboer var mye bortreist rundt den tiden jeg ble gravid (vet ikke helt når det skjedde, siden vi mistenker at terminen ble satt feil), så det kan godt stemme det

Gjest Renate&Nydelige Christina06
Skrevet

Kan stemme på oss, jeg ble gravid etter kun en natt...samboeren min hadde vært vekk reist i 6uker, vips der satt spiren:-)! Vi fikk jente!!:-)

Skrevet

Gratulere så masse med jenta! :-)

Prøver på denne metoden vi også nå! :-)

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Stemmer veldig bra med oss:)

Var syk med nr 2,så vi hadde ikke hatt sex på lenge. Da vi først hadde det så ble e gravid med en gang-og det ble jente.

Med 1graviditet hadde vi sex ofte, og da ble det gutt:)

Skrevet

Hei!

tror det stemmer på oss også, hadde iallefall veldig lite sex den mnd hun ble unnfaget1

Er ikke sikker når EL var!

Skrevet

Så spennende da! :-)

Dette skal jeg notere ned!

Skrevet

Sædcellene lever vel ikke i ukesvis, men 5-7 dager, er det ikke det? Men det stemmer jo at jentesædceller lever lenger og er mer hardføre enn guttesædceller, så det er mest sannsynlig å få jente hvis man bare har sex lenge før el. Vet ikke om det stemte her...

Og det er vel ikke genetisk å få bare gutter eller bare jenter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...