Gå til innhold

Har dere hørt utrykket ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du vil ha jente , så må du vente?

 

Ei som jobbet på et legekontor sa det til meg i dag! :-)

 

At hvis du vil ha jente så skal mannen spare sæden lengst mulig helst flere uker før samleie!

 

Noen det har stemt på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe nja, mye ulike meninger der, flere uker var kansje litt mye...

men noen studier viser at:

jentene (x-sædcellene): lever lenger og er langsommere.

guttene (y-sædcellen): kortere leve tid, men raskere.

 

hehe om du tenker etter så er det litt som oss ferdig utviklet, kvinner har lengre leve tid, men menn er (ofte) fysisk raskere enn oss kvinner ;)

 

Svært liten vitenskaplig grunn for dette, men:

 

For å øke sjansen for å få jente: Elsk hyppig og ca. 2-3 dager før eggløsning.

 

For å øke sjansen for å få gutt: Elsk sjeldent og samme dag som eggløsning eller like etter.

 

Så det jeg har lest, stemmer ikke over med det du har hørt ;)

 

Hvor godt stemmer det på dere vakre gravide kvinner?

 

På meg stemmer det ikke... etter denne teorien skulle jeg ventet en gutt, men jeg venter en jente =)

Skrevet

Har stemt på besteveninna mi 2 ganger!

Skrevet

Ja igrunn

 

Sambo hadde vært borte i en drøy uke og kom hjem en kveld før han dro vekk i nesten en uke igjen.. vi ble gravide da han var "innom"

 

stemte bra der

Skrevet

Dette har jeg også hørt!

Skrevet

Jeg venter jente og det kan stemme på meg. Jeg hadde sex annenhver dag før el og sist gang to dager før el. Prøvde ikke på noe spesiellt kjønn bare så det er sagt. ;-)

Skrevet

stemte ikke med meg nei.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...