Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Jeg begynte ved 6mnd med eldstemann. Synst nesten det er slik at om man venter for lenge, er det vanskeligere å få barnet til å slutte å brekke seg. Er det ikke en svelgerefleks som svekkes etter 6mnd også???? Mener å huske de sa noe slikt på babysvømmingen. Mulig jeg er helt på jordet..... Uansett; ved 6mnd er best er min erfaring.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 min er 6 mnd og fikk spise litt på en skorpe i dag. Falt veldig i smak.
Brillemamma Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Begynnte å gi brød da han var 7,5mnd. Gikk tregt i begynnelsen, men nå elsker han det. Vil kun ha brød nå, ikke grøt...
Hannahs-mor06 Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Hannah setter brødet så i halsen..deyt virker som det klumper seg, og plutselig begynner hun å brekke seg og så kommer alt opp igjen - må holde henne opp ned og stryke på ryggen for å få det opp, og det er så skummelt..noen med samme erefaring?? hannah er 8 mnd--
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå