--arkin-- Skrevet 14. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2007 jeg tenkte på det ang lånekassen.. synes det var litt rart se.. jeg fikk ifjor 3000 i bortebo stipend i mnd og bor 10 min fra mamma og pappa.. har også sendt inn lønnslipp fra samboers inntekt. synes det var litt rart at du ikke fikk det da?? jeg er helt sikker på at jeg har gitt alle opplysninger, fordi jeg har også snakket med de på tlf
1881 Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Kom til og tenke på at dette er noen år siden og ting har sikkert endret seg litt så var sikkert derfor jeg ikke mottok noe stipend fra dem. Men det er jo flott at man kan få støtte når man får barn, er jo ikke direkte billig og få barn heller!
--arkin-- Skrevet 14. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2007 ja det kan jo tenkes, ble litt bekymret, siden jeg er så imot det dere med å jukse til seg mere penger og slikt, men jeg har dobbeltsjekket på slippen fra lånekassen, så er 99 prosent sikker på at dette stemmer;o) og ja det er ett supert tilbud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå