Gå til innhold

Noen som gir babyene hipp- mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på om dere er fornøyde? (eller de små da;) Er det noe som er dårlig med Hipp, eller eventuelt veldig bra? Jeg vil bare at småen skal spise økologisk. :)

Noen forskjeller på Hipp og Småfolk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter at jeg fant ut at hipp sin grøt har kun halvparten med jern som de andre,så kommer det ikke et hipp produkt inn i vårt hus.Stoler rett og slett ikke på dem

Skrevet

hmm.. hva med middagsglassene da? lite jern der også..?

Skrevet

heia,

jeg har ikke erfaring med småfolk, men hørt at middagsmaten deres inneholder salt... som da ikke er så bra..

Personlig synes jeg at hipp sine grøter smaker bedre enn Nestle sine men så er jeg jo den som liker å smake på ting...

Men gutten liker begge deler, han er 6 mnd nå så vi har ikke vunnet å spise så mye forskjellig ennå...

Skrevet

Gutten min på 10 mnd har ikke villet ha noe annet enn Hipp sine 6mnd glass med pasta til middag før nå de siste par ukene. Så han har spist det i to-tre mnd. Og må si jeg skjønner han:-) Har smakt på det han får og de er uten tvil best! Småfolk sin mat vil han absolutt ikke ha! Nestle kan han spise bittelitt av hvis han må og hjemmelaget kan gå enkelte dager...

Men så har han vært veldig var på klumper, og potet har vært helt umulig helt til nå for en uke siden.

Skrevet

jeg brukte hipp sin grøt en stund, før vi fant ut at småen var allergisk mot melke protein...men da han spsite det så ble han god og mett...

Skrevet

Minsten koser seg med Hipp, men liker ikke Nestle. Småfolk har "mormors lapskaus"-glass som han elsker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...