dritgrei hei hei! Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 i dag kjøpte jeg så mye sjokolade at mannen bak disken sa: "dette er ikke sunt!" ha ha ha... "da tar jeg med litt cola og et -se og hør- også" sa jeg og smilte :-)))
Maud Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Du er morsom du :-D Godt du vet å gjøre de tingene som roer deg ned nå de siste dagene før den store begivenheten. Du er forresten heldig som kan stappe i deg sjokolade og cola uten bekymringer for om kjolen blir for trang.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Jeg fikk sjokolade av sambo nå, Premium Dark Rasberryyyyyyyy:-) Har ikke Se & Hør da, men jeg har et ulest Modesty Blaise:-)))
Reveenka Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Og jeg har masse Kielfergegodteri, kald Cola, Kamille og alle de tre bøkene til fr Ragde - skal nå starte med å lese bok en og to i "reprise", sånn at jeg er skikkelig oppdatert når jeg skal kose meg med bok nr tre! c",) Vet ikke om jeg får tid til å se på tv nå klokka 21.40 - valgets kvaler...!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Jeg kan jo gi deg en resymè av hele sesong 3 her jeg;-) HAHAHAHAHAHAHAHA..........tulla!!!
Reveenka Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Puh - for nå har det begynt! Greys på tv, huskataloger, bok og pc like ved...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå