Gå til innhold

Palmesus med lillebror i magen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Roper på deg, Palmesus med lillebror i magen. Var det ikke du som hadde vondt i magen? Hvordan går det med deg??

 

 

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hei hei :) Alt er bare bra :) Det gikk over etter mange laaaaange timer fasting på sykehuset :o) Så jeg fikk dra hjem dagen etter :)

Skrevet

Så bra! Jeg har tittet etter deg flere ganger, og da jeg ikke så deg her tenkte jeg de verste tanker :(

Godt det går bra!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

oh... :( jeg har da vært her hver dag siden torsdag.. innom hvertfall :) Sikkert skrevet litt og :o) Godt og være påtenkt :) :) Takk takk :)

Skrevet

Jeg har ikke funnet deg :-S

Men nå er alt bra! Nå er jeg glad!

 

Hørte jeg noen som sa skikkelig hønemor??

 

 

Dette var en gladmelding før Greys...

 

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Godt at noen er det og :o)

 

Greys ja!! Jammi :):) OG glasscola :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...