Gjest Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Roper på deg, Palmesus med lillebror i magen. Var det ikke du som hadde vondt i magen? Hvordan går det med deg??
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Ser jo nicket ditt... så da er vel alt bra da. Fint!
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Hei hei Alt er bare bra Det gikk over etter mange laaaaange timer fasting på sykehuset ) Så jeg fikk dra hjem dagen etter
Gjest Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Så bra! Jeg har tittet etter deg flere ganger, og da jeg ikke så deg her tenkte jeg de verste tanker Godt det går bra!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 oh... jeg har da vært her hver dag siden torsdag.. innom hvertfall Sikkert skrevet litt og ) Godt og være påtenkt :) Takk takk
Gjest Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Jeg har ikke funnet deg :-S Men nå er alt bra! Nå er jeg glad! Hørte jeg noen som sa skikkelig hønemor?? Dette var en gladmelding før Greys...
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Godt at noen er det og ) Greys ja!! Jammi :) OG glasscola
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå