sept07+okt12 Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Og som ikke er for dyre... Har kjøpt noen på cubus, noen som har noe og si om dem??
Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 jeg anbefaler de på spar kjøp. kjøpt to stykker der. en til 79kr og en til 98 kr. veldig gode å ha på iallefall:)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 spar kjøp er elendig!!!! cubus sine triumph er fantastisk gode, lindex har noen gode og rimelige og hennes og maurits har noen som ikke er så værst:=)
Sommerfugl78 Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Jeg prøvde "alle" på Lindex, syntes ingen var helt bra, og fant ikke riktig str. på den jeg helst ville ha. På Cubus hadde de to, prøvde den ene, og den virket bra! Triumph, kostet 299,- Og så har jeg kjøpt en sloggi-sportsbh i stor størrelse, tenkte den vil være myk og behagelig å bruke om natta med ull-ammeinnlegg inni
Gjest Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Kappahl har også noen gode, syns de med spiler er best jeg da
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 jeg vil også gjerne ha med spiler, men har hørt at det kan gjøre noe med melkeproduksjonen?? og forresten, man må kanskje ha bh om natta for å ikke lekke....?eller er det litt forskjellig...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Hei. Jeg har prøvd alle som har blitt anbefalt her over, men denne uka kjøpte jeg en ny og den slår alle. La Redoute. Bestilte den på www.laredoute.no og den var kjempesøt. De sender den på 7 dager. Kostet nok 149,- eller noe slikt, men absolutt verdt det...
Brenda med 2 ute Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Kjøpte på cubus, men de var så stygge når jeg prøvde dem hjemme så jeg begynte og grine nesten. Så de blev levert tilbake på en eneste gang=) Kjøpte en go på Kapp Ahl med blonder og greier, den var kjempefiiin=)
bomper`n Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 synes de å sparkjøp til 98 kr er supere, hadde de til forige også og var kjempefornøyd;)
Gjest Skrevet 15. august 2007 #10 Skrevet 15. august 2007 Sies at de kan sperre for melkekjertlene eller noe sånn..Men hadde aldri noe problem med det. Jeg måtte ha på amme bh på natta, for jeg lak lenge(bøyes det slik da tro....)
lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 15. august 2007 #11 Skrevet 15. august 2007 jeg har funnet en type på lindex som jeg liker. den er uten spiler, men gir super støtte likevel, og det er lett å få hempene på og av. ellers så har reflex noen som en venninne anbefalte.har ik prøvd de selv, men hun sier de er bra.
Tessa-81 Skrevet 15. august 2007 #12 Skrevet 15. august 2007 Problemet er ikke alltid HVOR en får kjøpt amme-Bher, men hvor en får størrelse over D-Cup. Sparkjøp stopper på D-Cup. Og Kapphal har heller ikke store størrelser. Lindex stopper på F-Cup og Cubus gjør vell det samme. Neste stopp er vell oppheng som kyrne bruker med tunge jur! hehe:-)
Mazza** Skrevet 15. august 2007 #13 Skrevet 15. august 2007 De fra kappahl bruker jeg nå, men de stopper på D kjempegode å bruke! Har kjøpt på Cubus , der hadde de større str , satser alt på at den er ok å bruke når melka kommer....
Vestlandske meierier A/S Skrevet 15. august 2007 #14 Skrevet 15. august 2007 Kjøpte på cubus sist i E cup jeg da;)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 15. august 2007 #15 Skrevet 15. august 2007 hehe...kan visst ikke alfabetet jeg.....:/
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #16 Skrevet 15. august 2007 www.laredoute.no har i str. 90 E i alle fall. Det hjelper vel lite for de som vil ha i F, men svigerinna mi fikk min i 90 E og hun burde hatt større i utgangspunktet men hun syntes den var steingo. Den tilpasser seg liksom.
Kanutte og prinsen Skrevet 16. august 2007 #17 Skrevet 16. august 2007 Jeg synes også triumph sin til 299,- er kjempegod! Har også kjøpt en fra "Anita maternety wear" på barnas hus som jeg synes er kjempegod. Betalte vel 199,- for den, men den var da nedsatt fra 349,- tror jeg det var... Har forresten kjøpt i c-cup, så er jo lett for meg å finne str. i alle fall. Noen som kan si noe om hvor mye brystene faktisk vokser når melken kommer i gang? (regner jo med det er litt individuelt da, men en pekepinn). Prøvde en d-cup, men den var jo ALT for stor nå i alle fall!!
Guttemamma x 3 Skrevet 16. august 2007 #18 Skrevet 16. august 2007 Hvis du må ha ammeBH med stor cup er det bedre å gå på en undertøysforretning. De er dyrere, men hvis du har store pupper trenger du en helt annen støtte enn det du finner til 98 kr. på H&M. Jeg har kjøpt 70G på Change (http://www.change.com/htm/stores-no.asp) Hvis du bor i Oslo kan jeg også anbefale LaLina i Ullevålsveien på St.Hans Haugen. Der har de flere modeller og du får god hjelp. Du kan også være heldig å finne BH-er med stor cup på Babyshop o.l.
gabi Skrevet 16. august 2007 #19 Skrevet 16. august 2007 Det er nok veldig individuelt hvor mye brystene faktisk vokser etter fødselen. Det som er minst like viktig er å ha amme-bh som er fleksibel. Etter min forrige fødsel hadde jeg to bh-er, den ene passet før amming, når puppene var fulle av melk. Den andre passet best etter amming, når puppene var tomme. Melkemengden øker jo etterhvert, når datra mi var 6 mnd kunne jeg pumpe 200 ml fra hvert bryst og det gjør jo et stort utslag på størrelsen.
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 16. august 2007 #20 Skrevet 16. august 2007 Disse er i alle fall veldig pene :-) http://www.valja.dk/vis.php?id=58&mid=15
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 17. august 2007 #21 Skrevet 17. august 2007 både baby-shop og den kule mage har store str, jeg har kjøpr 70h der.. den kule mage har også m "trygge" spiler, opp til g el h str. fine er de også!!
prates :-) Skrevet 17. august 2007 #23 Skrevet 17. august 2007 Hvis man sliter med at melkekanalene tetter seg, så skal man ikke bruke spiler. Jeg hadde tette melkekanaler hver dag, så jeg kunne ikke bruke det. Jeg tror også man må huske på at alle har veldig forskjellige pupper, og at BH´er som sitter bra på noen, kan være helt feil til andre. Man må nok bare prøve! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå