Gjest Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 nå har jenta mi på 2,5 vært hjemme fra bhg pga helg og planleggingsdager i 4 dager og skal være hjemme i morgen også! jeg er gravid i uke 37 og sykemldt fordi jeg er helt tappet for energi.. føler meg som en elendig mor til dattera mi akkurat nå som ikke orker noe og som bare ser fram til å ha ho noen timer i bhg om dagene! mannen min er offshore så jeg er alene med ei lita ei som ikke kan sitte og se tv en hel dag for å si det sånn.... ahhhhhhhhhhhhhhhhh........ sgeder meg til mannen min kommer hjem på fredag, for da skal jeg sove hele helga, men da vil jo han gjerne være sammen med familien og finne på ting, jaja. takk til den som leste=) måtte bare få det ut=)
line_n & sara Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 uffda! misunner deg ikke, akkurat! har du ikke en eller annen som kan passe på jenta di litt for deg? en bestemor eller vennine? uansett, så kan du jo trøste deg med fredagen da! lykke til!!
Gjest Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 joda, ho har en farfar som er litt sammen med ho hver dag og takk for det! men jeg er så forbanna stolt at jeg liksom skal greie alt selv.. får bare pepper for det fra alle hold, men jeg er nå en gang sånn at jeg ikke liker så godt å trenge hjelp og heldst vil greie meg selv! veit jo at jeg batre burde ta imot all hjelp både nå og fremover den første tia, men... synes liksom det er greit at de spør selv om å få ha henne for da er det jo for kosen sin del, men jeg trives ikke med å spørre dem for å få hjelp..
Bea har snart 4 barn? Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Så langt på vei tror eg eg hadde bitt hardt i det sure eple og spurd etter mer avlastning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå