Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 sniker litt fra 2 trimester jeg. er 27+5 og har begynt så smått med det sparkeskjemaet jeg fikk av jordmor. (tell trivselen) men synes bare jeg blir veldig stresset av hele greia! står at man skal telle ti spark og sjekke hvor lang tid babyen bruker på disse 10 sparkene. problemet er bare det at jeg ikke kan telle 10 spark hver gang h*n sparker!!!! kjenner liksom litt liv og spark jevnt hele dagen men når jeg legger meg ned for å telle er det ikke alltid det blir 10 spark. har hengt meg så opp i disse 10 sparka jeg nå at dette bare har blitt stress:( flere som har det sånn?
Mamman til Emma og Lukas Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Hoppet over hele greia jeg.. greide ikke å konsentrere meg om noe annet tilslutt.. ;o)
dårligfantasi Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 har ikke orket/klart og fylle ut det der jeg, for det er så forskjellig med bevegelsene fra dag til dag, og gang til gang, hehe .. ikke stress med det.. så lenge du kjenner bevegelse greit , hver dag, så har sikkert ungen det helt fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå