NoDoubt Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Var på shopping med ei vennine på "kvadrat" i dag. Hun har 2 gutter og jeg har 2 jenter. Hun påpekte til meg hvor mye bedre utvalg det er i jente-klær i forhold til gutte-klær. Jeg har ikke lagt så godt merke til det siden jeg bare handler jente-klær. Men forskjellen på utvalget var VELDIG stor!!!! Inne på "Exit" var det en 1 vegg, et staiv og 1 bord med gutteklær. Resten var jenteklær og det var nok minst 3 ganger mer jenteklær enn gutteklær. Må si at det er ganske teit. Gutte-mammane vil jo shoppe like mye klær som jente-mammane!
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 så sant.. og halvparten av gutteklærne har flammer.... et fint guttemerke synes jeg er name it...
~sjiraff~ Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Jepp, var på barselgave shopping her forrige uke, det finne sjo knapt gutteklær jo... Har hørt venninner klage før men igrunn ikke tenkt så mye på det. Men det er STOR forkskjell ja.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 GJETT om det irriterer meg som gutte-mamma!!! Hehe
NoDoubt Skrevet 14. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2007 Hehehehe:D Venninen min sa og at hun likte best name-it til guttene sine. Må si at jeg liker det til jentene mine og:-)
d",)~^~^~ Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Jeg har 2 gutter og en jente og på salget er det jo mye mer til jenta. nesten ikke noe gutteklær på salg i enkelte butikker. Og det slutter jo heller ikke selv om en blir voksen, er ikke akkurat mange herrebutikker her i byen i forhold til damebutikker...
snartmammapåny Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Men 90% av utvalget til jenter er varianter av rosa kjoler da. Er litt mer forskjellig til gutt. MEn som guttemamma så kunne jeg godt tenkt meg noen flere vegger emd gutteklær;) De rosa kjolene tar jo over hele butikken.
børdi Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 synes det er like mye tøft og fint til gutter jeg da men... Masse klær til gutten min, og ingenting med flammer her........
MTMT Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Irriterer meg og!!! Og de gutteklærne som er, er så utrolig kjedelige!
NoDoubt Skrevet 14. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. august 2007 Helt sant det. Men det er jo litt forståelig da. De aller fleste damene elsker jo å shoppe mens de aller fleste mennene er glade viss de slipper å shoppe:-) Men til barna er det somregel mødrene som shopper og da burde det absolutt vært likt utvalg!
Gjest Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 ja jeg vet. Jeg har en av hver....masse gutteklær har dødninghoder og flammer og drager, og det vil jeg ikke kjøpe. Ikke masse å velge i.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 Syns det bare blir mere og mere fine gutte klær.. Gutten her i huset har sinnsykt masse klær, og dem er fine... Masse tøffe og fine gutte klær syns jeg..
NoDoubt Skrevet 14. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 14. august 2007 Syns det kan være kult med flammer og jeg:-) Var en kul guttegenser på Exit som det stod "I`m a stud" på. Hahahaha:-) Den hadde jeg kjøpt viss jeg hadde hatt en gutt. Men til gjengjeld så savner jeg kule jenteklær! Er alt for mye sukkersøtt!
Arb.ledig husmor Skrevet 14. august 2007 #14 Skrevet 14. august 2007 Oj... Eg skulle kjøpe en gave t en venninne av meg som nett har fått en jente, og eg slet med å finne noe... Syns det bare var tøffe gutteklær... Alt t jenter var jo sukkersøtt og rosa, noe eg ikkje har så sansen for... Har selv jente, og sku virkelig ønske at noen av de sukkersøte tingene ble byttet ut med gensere med flammer.. Tar gjerne det på jenta mi eg.. Men kanskje eg e litt rar der da...
d",)~^~^~ Skrevet 14. august 2007 #15 Skrevet 14. august 2007 Greit nok det, men jeg kjenner mange damer som handler til mennene sine og det er jo greit om det er et visst utvalg for dem også. Men når det gjelder barneklær er det kanskje bare en ting å gjøre; si fra til butikkpersonale både når det gjelder mengde og utseende. Fikk helt sjokk da jeg så en sort pysj med dødninghoder på i str 50!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå