Gå til innhold

flere som gleder seg til kl blir 2140


Anbefalte innlegg

Skrevet

det gjøre jeg.. håper håper hun velger mc dreamy..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg kjempe mye:-)

Vi er 3 nabo damer som samles hver tirsdag å ser "greys"/ "frustrerte fruer". Kjempe koselig:-) Så har vi litt digg! Hehehehe:-)

 

Snart på tide å gå...

Skrevet

Tihi... jeg har sett den... og hun velger......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.... selvfølgelig skal du få gleden av å se det selv :):)

Skrevet

Siden det var sååååå langt ned, rakk jeg nesten å bli sint på deg hi, hi:-)

Skrevet

Ja, 2140 er det snart leggetid her i huset..... Tidlig kveld i kveld, tror jeg. Utslitt etter første dag på jobben, jeg, og tv-serier er jeg absolutt ikke avhengig av.

 

Skrevet

Jaaa =)

Skrevet

Nope, samboeren har kapret TV'n og spiller PS3

Skrevet

Hihi.... vet at slike ting kødder man ikke med.. såååå ond er jeg faktisk ikke :)

Skrevet

Hah, da hadde jeg dopet han ned og velvet han over på siden, vekk fra tvn......:-)

Skrevet

hehe..der måtte eg nesten kverke deg...hehe

 

tirsdagskvelden er min og bare min tv kveld...sambo får aldri bestemme da...da skulle det vært en stor finale der brann spilte..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...