mai mammaen til to Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 det gjøre jeg.. håper håper hun velger mc dreamy..
NoDoubt Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Gleder meg kjempe mye:-) Vi er 3 nabo damer som samles hver tirsdag å ser "greys"/ "frustrerte fruer". Kjempe koselig:-) Så har vi litt digg! Hehehehe:-) Snart på tide å gå...
Stor_smil Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Tihi... jeg har sett den... og hun velger...... .... selvfølgelig skal du få gleden av å se det selv :)
En_av_hver Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Siden det var sååååå langt ned, rakk jeg nesten å bli sint på deg hi, hi:-)
Gjest Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Ja, 2140 er det snart leggetid her i huset..... Tidlig kveld i kveld, tror jeg. Utslitt etter første dag på jobben, jeg, og tv-serier er jeg absolutt ikke avhengig av.
~sjiraff~ Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Nope, samboeren har kapret TV'n og spiller PS3
Stor_smil Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Hihi.... vet at slike ting kødder man ikke med.. såååå ond er jeg faktisk ikke
En_av_hver Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Hah, da hadde jeg dopet han ned og velvet han over på siden, vekk fra tvn......:-)
mai mammaen til to Skrevet 14. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. august 2007 hehe..der måtte eg nesten kverke deg...hehe tirsdagskvelden er min og bare min tv kveld...sambo får aldri bestemme da...da skulle det vært en stor finale der brann spilte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå