Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 i hele dag har jeg hatt syyykt vondt i korsryggen og stikkinger der.. dette har økt i grad. slimproppen gikk i stad, det er jeg helt sikker på, og etter det, så har og smertene i korsryggen økt, og magen er blitt vondere. ingen tak eller noe spes, bare kynnere, bare litt vondere, er ikke helt sikker, for har kronisk vondt ellers. har ekstremt nedpress, som om ungen trykker veldig nedover, og har smått begynt å komme blod når jeg har vært på do, har i flere dager vært "slimete" der nede, og dette har begynt å bli blodig... kanskje litt rotete, men dere som har født før, høres det ut som om noe er i ferd med å skje??? har termin på fredag
dårligfantasi Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 har ikke født før, men kan jo høres slik ut... rier kan du kjenne på bare ryggen, og blod er vel tegn på at det åpner seg
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 høres bra ut... kan man gå sånn her lenge føre det skjer mer eller???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå