Miss L å di Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jepp, nå har jeg bestillt banjo til ham på musikklink.no.... Da blir han vel glad?? Hehehe... gleder meg til den kommer!!!
Niem og Patrick Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Hehehe, så kan han å broren spela ilag på banjo å ukulele
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 ja nettopp!! Blir dritbra! å me meg på triangel så blir band'e komplett :-)
OhMyGod!!! Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 hahahahahaaaaa konge! synes jeg ser dere gitt
Niem og Patrick Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Vett han om da og, eller e da ein hemmlighet? Så eg ikkje røpe meg på jobb i mårå
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2007 Joda... han veit at han får. Litt dyrt viss han ikkje ville hatt da liksom. Hadde egentligt bestillt ein te bursdagen hans i fjor (da va hemmelighet) men den dukka aldri opp, så no har eg bestillt ein dobbelt så dyre så skal vara bursdagspresang både for i fjor å for i år :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå