Cybermom♥ Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Hos legen i dag ble det snakk om at jeg har spor av protein i urinprøven. På noen kontroller har det også stått +1. Legen sa i dag at "kanskje du lekker litt". Begynte å tenke på det nå. Er det fostervann hun mente? Jeg tenkte at protein, ja da er det vel litt utflod i urinen. Men er det et tegn på at man lekker litt fostervann? Blir jo litt våt i trusa, men dette har jeg tenkt at er svette, utflod eller litt urin. Noen som vet?
Cybermom♥ Skrevet 15. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. august 2007 huff...finner stadig ting å bekymre seg over/tenke på hva? :-) dytter litt, jeg...
Gjest Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Kan være at de mener at du "lekker" protein, dvs at kroppen skiller ut mer protein enn den skal. Normalt sett skal nyrene gøre jobben, men noen ganger under stress, sykdom, graviditet skiller kroppen ut for mye protein, mye press på organene. Veldig mye protein i urin, høyt blodtrykk og ødemer ka være tegn på svangerskapsforgiftning - men det følger sikkert legen din opp:-)
marghald Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 jeg hadde litt protein i urinen og fikk kur mot urinveisinfeksjon. Dette var veldig svakt, men fordi jeg er gravid ville legen at jeg skulle ta det for sikkerhets skyld..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå