Gå til innhold

Er det "vemodig" å slutte og amme? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo ikke planer om det riktig enda, men føler jeg "gruer" meg litt til tiden er der...

Eller er det kanskje bare deilig?

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt blandede følelser her i gården.... Nå har vi bare amming etter grøt på kvelden igjen, og klarer ikke helt gi slipp på den ennå, selvom det er deilig at hun ikke MÅ ha meg & puppen ;)

Skrevet

Jeg grudde meg til det på forhånd, men det gikk helt fint. Han ble gradvis mindre og mindre interessert, tilslutt villle han ike ha mere. Da var det helt greit, tenkte ikke noe på det etterpå. (Han var 11 mnd)

Skrevet

For mange, om det er etter noen dager man slutter eller etter 2 1/2 år... Ofte litt bu-hu-snufs.

Skrevet

Ikke for meg i alle fall. Kunne nesten ikke vente jeg....:-)

Skrevet

Jeg trodde at det kom til å bli det, for alle maste om hvor trist det var. Men her gikk det kjempefint! Slutta når snuppa var 13 mnd, og det var fordi hun ville det selv. Det var en myk overgang for oss:)

Skrevet

Bare deilig :o)

hehe.. neida, det var litt trist med tanke på at jeg hadde tenkt å amme lenger, men melkeproduksjonen min var ikke enig det.

Men det var digg å ha puppene sine ifred :o)

Skrevet

jeg har akkurat sluttet.å må si at jeg syns det er litt trist.. men vet at vi skal ha flere barn etterhvert så da får jeg ammet mer..;)

Skrevet

Ahhh, det var deilig! He he, men nå holdt vi på lenge også da. Han kunne nok fremdeles lagt seg til puppen var det opp til han... Men jeg syntes det var godt å få tilbake kroppen min tilslutt.

Men kan tenke meg at det kanskje blir litt annerledes når man skal slutte å amme sistemann?

Skrevet

Jeg syntes ikke det var det spor trist å slutte å amme.

Det henger kanskje sammen med at alle barn mine sluttet av seg selv, i 10-11 mnd alderen.

Skrevet

Det var litt rart, men etter atten måneder ville jeg ikke mer. Kanskje det blir verre denne gangen, siden jeg ikke vil ha flere barn. Tanken på å aldri mer amme er litt vemodig ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...