PopUp Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Har jo ikke planer om det riktig enda, men føler jeg "gruer" meg litt til tiden er der... Eller er det kanskje bare deilig? )
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Litt blandede følelser her i gården.... Nå har vi bare amming etter grøt på kvelden igjen, og klarer ikke helt gi slipp på den ennå, selvom det er deilig at hun ikke MÅ ha meg & puppen
Huleboer2 Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Jeg grudde meg til det på forhånd, men det gikk helt fint. Han ble gradvis mindre og mindre interessert, tilslutt villle han ike ha mere. Da var det helt greit, tenkte ikke noe på det etterpå. (Han var 11 mnd)
Expat Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 For mange, om det er etter noen dager man slutter eller etter 2 1/2 år... Ofte litt bu-hu-snufs.
En_av_hver Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Ikke for meg i alle fall. Kunne nesten ikke vente jeg....:-)
cherry coke Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Jeg trodde at det kom til å bli det, for alle maste om hvor trist det var. Men her gikk det kjempefint! Slutta når snuppa var 13 mnd, og det var fordi hun ville det selv. Det var en myk overgang for oss:)
~sjiraff~ Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Bare deilig ) hehe.. neida, det var litt trist med tanke på at jeg hadde tenkt å amme lenger, men melkeproduksjonen min var ikke enig det. Men det var digg å ha puppene sine ifred )
mai mammaen til to Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 jeg har akkurat sluttet.å må si at jeg syns det er litt trist.. men vet at vi skal ha flere barn etterhvert så da får jeg ammet mer..
Nickey Mouse Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Ahhh, det var deilig! He he, men nå holdt vi på lenge også da. Han kunne nok fremdeles lagt seg til puppen var det opp til han... Men jeg syntes det var godt å få tilbake kroppen min tilslutt. Men kan tenke meg at det kanskje blir litt annerledes når man skal slutte å amme sistemann?
krabbetrollet Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 Jeg syntes ikke det var det spor trist å slutte å amme. Det henger kanskje sammen med at alle barn mine sluttet av seg selv, i 10-11 mnd alderen.
jente og gutt Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 Det var litt rart, men etter atten måneder ville jeg ikke mer. Kanskje det blir verre denne gangen, siden jeg ikke vil ha flere barn. Tanken på å aldri mer amme er litt vemodig ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå