Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Hva skal barnet gjøre i kirka og skal de være med på middagen? Har lyst at vår sønn skal gå med oss opp kirkegulvet, men har en mistanke om at han vil bli litt skremt av det som skjer og vil bli bært av meg. Middagen, vet ikke hvor mye glede han får av å være der og sitte stille, eller hvor stresset vi blir av å ha han der... Noen tanker?
Happy H Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 jenten vårpå 20mnd skalvære brudepike i bryllupet. min tosøstre på 7år ska leie ho inn før deåpner dørene for oss.. i kirken får ho bare springe rundt og kose seg.. hadde tenkt at ho sku bli hentet av barnevakten etter kirke og fotograf. men har bestemt oss å ha ho m på middagen.. klara nok ikkje sitte i ro i alle de timene,men då får ho heller spring rundt litt, går fint d. ho e jo en såviktig og stor del av vårt lig og vil derfor ho ska få ta del i den dagen og. blir hentet kl21.00av barnevakten.. regner m ho e trøtt og klar for sengen då etter en lang dag!=)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Snuppa vår skulle gå opp før meg sammen en brudesvenn. Men hun ble "skremt" av kirketjeneren og hylgråt like før dørene skulle gå opp. Det hele ente med at jeg og min far gikk opp først, og så bar min forlover snuppa og holdt brudesvenn i hånda. Var en selvfølge for oss at hun skulle være brudepike (samme hvordan det skulle gå..) Hun var også med i middagen. Holdt ut sååå lenge, og var bare kjempeflink. Satt mye alene i barnestol, og litt på fanget til besteforeldre og litt hos meg (ikke mens vi spiste da..). Så hadde hun en dukkevogn hun trillet endel på (måtte stoppe henne under talene bare he,he). Hadde tenkt hun bare skulle være en stund, men hun ble vel til nærmere 20 før hun ble hentet (langt over sengetid). Var jo i kjempeform... :-) En suuuper dag!!!
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 min sønn er 4 år og vil ikke gifte seg. men han skal være med i bryllupet, og skal være der til kl 22.00 da skal også mine små søsken på 6 og 9 dra. de ville blitt kjempe lei seg hvis de ikke hadde fått være med på kaffe og kake. og de har gledet seg lenge.
pandabjørn Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Sander skal være brudesvenn, og han skal bli henta av barnepika når vi skal sette oss til middag, det samme blir lillesøstra på 7 mnd også men hun blir henta av vikaren min på jobben faktisk
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Snuppa vår som er to år om tre mnd, ville ikke gå opp sammen med meg og pappa. Hun ble skikkelig beskjeden og ville bare sitte på fanget til mormor under hele sermonien. Vi hadde barnevakt etter kirken. Og det er jeg veldig glad for. Da fikk vi begge slappe helt av og kose oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå