Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 kjøper dere amme-pumpe på forhånd?? Har jo ikke peiling på om jeg får melk en gang... Og når kan jeg handle amme-bh? Hvor mange?
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Du kan godt vente med å kjøpe pumpe til etter babyen har kommet ja. Du kan kjøpe et par amme bher i en str større enn du har nå f.eks så drar du heller ut etter amminga er kommet i gang, når du vet str
Sistah*G07*J09* Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Jeg har kjøpt bryst-pumpe og en amme-bh (skal kjøpe en til før fødselen i en større str.). Orker ikke tanken på å dra ut på shopping, rett etter jeg har født. Da skal man jo bare slappe av og kose seg med det nye familiemedlemmet. Bryst-pumpa vet jeg at jeg kommer til å bruke (selv om jeg er førstegangsfødene). Ønsker nemlig å venne babyen på litt flaske også, slik at pappaen også kan delta litt i matingen. Men får nå se hvordan det går, vet jo aldri.....kan jo hende ungen nekter å ta flaske, å bare vil ha pupp. Uansett så er jeg forberedt
Carta Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Har blitt tipset av min mor, og ettersom hun reiste hjem fra sykehuset med sin første, og hadde store "kaker" oppover skuldrene pga melkespreng, og dette på en søndag, så har jeg besluttet at jeg skal kjøpe meg brystpumpe nå. Altså før fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå