Rotekoppen88 Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 er det noen som kan hjelpe meg litt, jeg trenger noen gode tips til en maskott til en barnehage avdeling som heter storefot....
Stor_smil Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Om dere har tenkt å lage noe selv, så tenkte jeg sokker med en gang.. går det an å lage noe med sokker?? Kanskje alle i barnehagen kan ta med seg en sokk hver, og lage noe av det?? Hihi....
Tante Sofie # Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Hva med Bigfoot, hihi-han der amerikanske, pelskledte fyren? Eller en Tøflus-lignende person?
Katja Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Hva med en liten indianergutt, noe a la Hiawata, som har en vanlig fot og en fot med stor fotblad? Også kan han gutten hete "Storefot"? Ser for meg en indianergutt med skøyeraktig blikk, som vifter litt med stortåa på storfoten =)
varg veum Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 En lillefot dinosaur.... evt en tøflus lignende sak..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå