dårligfantasi Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 bruker/skal dere ha dyne eller vognpose? fikk høre at dyne er best for nyfødte.. så her har vi bare kjøpt det til vognen.. noen med erfaring?
LuRiFaXeN Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 ja takk begge deler..hehe..! eg tenkte eg sko begynna me dyna siden det sikkert ikkje e fult så kaldt i sept. men har tenkt å bruke voksipose når det blir kaldt..brrr kjøpte vogndyne (helårsdyne) på kid interiør til 129kr..(tilbud)
LuRiFaXeN Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 har foresten ikkje erfaring ennå hehe...
dårligfantasi Skrevet 14. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2007 hehe, får prøve oss fram =D skal nok kjøpe pose etterhvert.. men vi får også i september.. og hun sa at poser blir ofte litt store for nyfødte..
MissBenz Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Har kjøpt begge deler, men tror jeg kommer til å bruke dyne mest...
lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 jeg har kjøpt dyne som jeg skal bruke i begynnelsen. har sauepos som jeg skal bruke når det blir kaldt ute. det gjørde jeg med førstemann, og gjør det igjen denne gangen. ta heller på en fleece dress eller noe om man er redd for at babyen skal bli kald
likkjepetra Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Jeg har begge deler. Har termin 3. nov. Tror jeg bruker voksiposen på de kaldeste dagene i vinter. Brukte posen hele vinteren med førstemann, men det var et mai-barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå