Gå til innhold

mayaya....

Anbefalte innlegg

Skrevet

BÖ!

hihi...

*knis*

¨

håper du har det bra, savner deg her i Sverige... men koser meg samtidig masse hos svigers :) Jentene har det flott, snurrer bestefar og bestemor rundt alt av lillefingre, og jeg blir skjemt bort etter noter med komplimenter, kanelbullar, lunsj, bärehjelp til Minimais og leking med Lilletrollet. Nå skal jeg ta et langt, deilig, varmt bad mens svigermor tiner en ny porsjon kanelbullar vi skal kose oss med etter hun har lagt Lilletrollet :) KOSER MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- men savner jo selvsagt deg, kjäre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa, jeg har det vanvittig bra, selv med deg på ferie *sjokk* i kveld har jeg nemlig vært ute og spist sushi PLUSS vært på cafe og spist kake med venninna mi - uten unger!! Vi bare bestemte oss - spurte fedrene om "lov" og fikk det :-D Stappa mini full av mat og la han for kvelden, og dro :-D

Høres ut som du har det bra du også, da :-) Juhuuu!

Eneste som kunne vært bedre nå, er at du ikke hadde vært så lagt unna... Men man må vel øve til høsten... :-s

kozz og klemzz

Skrevet

Savner deg :(

langt unna ja... sukk... men vi rekker jo litt sosialisering mellom min tilbakekomst og din utfart så vidt jeg husker? *håpe*

nå må jeg stikke igjen - svigermor har nettopp tint opp ny ladning kanelbullar. talast!

Skrevet

heyyy, send en bollings hit da, du har sikkert ikke godt av alle! :-p

jeg kan sosialisere i bøtter og spann jeg - en liten måned til :-D jippyjeyy

Skrevet

hjelpeogtröste... nå har dama diska opp med sjokoladekake og hjemmelaget vaniljeis... du kommer ikke til å kjenne meg igjen, mayaya - jeg kommer trillende over fjorden, svär som en bademadrass!!!

Skrevet

kjekt det da - spare fergebilletten!!

men hold deg fast du da - jeg bakte kvæfjordkake til gutta som la gulv her om dagen!!! :-o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...