Gå til innhold

hvordan går det med vekta jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 36+3 idag og har gått ned 5 kg. SF mål var innenfor det grønne området så JM henger seg ikke så mye opp i vekta så lenge jeg øker i maven jevnt og trutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

+19kg på meg, er akkurat 36 uker på vei idag. Jordmora forsikra meg om at det var helt normalt siden jeg har en del vann.

Har alltid hatt lett for å legge på meg, å gjett om jeg er glad for at jeg gikk ned 12kg før jeg ble gravid :D

Skrevet

Er i uke 29 og har gått opp ca 5 kg and counting...regner jeg med. :D

Skrevet

Uke 42 nå og godt opp 17 kilo, har 3 i ødemer i kroppen og håper å miste 10 ved fødsel(hvis han noen gang bestemmer seg for å komme ut)

Skrevet

Er tre dager over termin, og har gått opp 4-5kg (kommer an på hvor mye vann jeg har i kroppen..)

Skrevet

jeg er 33+1 og gått opp 11 kg;) ligger litt over sf..

Skrevet

har tre dager igjen til termin, og ca 10 kilo opp. Forige svangerskap la jeg på meg 30 +, så veldig fornøyd, men har gått litt ned siste uken, og det er ikke så veldig gøy.....vet ikke om det er så bra mao

Skrevet

Uke 35, lagt på meg 18-19 kg. La på meg mye til og bgynne med, men de siste par mnd har jeg bare gått opp et par kg. Forrige gang ble det over 30 kg til slutt, men skal ta ks et par uker før termin så jeg regner ikke med å slå DEN rekorden!

Skrevet

er 28 uker på vei og har lagt på meg 4-5 kg =)

blir stadig fortalt hvor enorm magen min er blitt så er nok der all vekten har lagt seg :P

Skrevet

er i uke 33 og har gått opp 4 1/2 kg

Skrevet

herlighet jenter:) dere har jo lagt på dere lite:=))

Skrevet

Er i veke 30, akkurat tilbake på startvekt. Gjekk ned ein del i begynnelsen + har nok å ta av frå før. SF-mål ligg over normalområdet, ventar visstnok litt stor baby denne gongen og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...