venter x3 Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Lurer på å skaffe noen.. Har hørt det med at man kanskje får jente om man har sex i dagen før eggløsning.. Og gutt om man har sex på eggløsningsdagen, men vet ikke jeg...
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 ja jeg har bestilt over nettet..fikk positiv..men ble ikke gravid ...! Ble gravid da jeg ikke tenkte på det...!
~sjiraff~ Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Hva med å ha sex hver andre eller tredje dag? Da skal det jo godt la seg gjøre å bomme på en eggløsning (sæden lever jo opptil 3-4 døgn hvertfall).
Mille** Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Nei, ser ikke poenget så lenge man ikke sliter med å bli gravid. Syns heller ikke noe om å prøve å planlegge et bestemt kjønn, hva hvis man får det motsatte av det man håpet/prøvde på?
Gjest ->>- Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Ja, brukt. Ja, det er poeng om man vil vite når eggløsning er. Dette med at man får et visst kjønn alt etter når unnfangelse skjer er antagelig det reneste vrøvl.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Jeg kjøpte en til 2 pp når vi prøvde.. mensen var ikke stabil enda etter ppille slutt og ante ikke når el var.. og ble gravid!!! så jeg syns det var en grei ting å ha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå