Gå til innhold

da har lille vennen kommet:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sebastain kom til verden to dager før termin:) han er nydelig..hehe.. begynnte med rier kl tolv natt til lørdag, og ringte føden, fikke beskjed om å drøye litt siden jeg var førstgangs og det sikkert kom til å ta tid.. to timer senere orket jeg ikke mer så ringte igjen å fikk beskjed om å komme. var på sykehuset kl. 04.00 og hadde da 5 cm åpning.. riene kom uten pauser.. kl halv åtte orket jeg ik emr så ba om epidural. det var godt:) fikk slappet litt av.. kl 10 tok de vannet som enda ikke hadde gått, og da hadde jeg full åpning.. begynnte å presse kl ti og han var ute 14 over tolv:) det var lenge å ligge å presse og jeg var så utmattet, viste seg at sebastian hadde navlestrengen rundt beinet sitt og var derfor litt vanskelig å få ut.. men når han endelig var ute og jeg fikk den varme bylten på magen var det glemt:) beste i verden... så til alle som enda ikke har født.. det er så vondt, men alikevel så utrolig verdt det.. gled dere :) han er så fin der han ligger å sover.. lille gullet til mamman og pappan sin..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye.

Kos dere masse sammen!

Håper det snart er min tur, har termin i morgen.....

Skrevet

Gratulerer så mye :) Jeg kan nesten ikke vente og det er lenge til 6 november :)

Skrevet

Gratulerer så mye med Sebastian.

Kos dere masse fremover og lykke til videre=)

Skrevet

Gratulere så masse:) Håper det blir min tur snart:)

Skrevet

tusen takk alle sammen:) lykke til dere også. skal krysse fingre for at dere slipper overtid:)

Skrevet

Gratulerer med baby og fin fødsel:))

Skrevet

åah så gøy!!gleder meg masse når jeg leser sånne innlegg..min skal være i komminga rundt den 4 november..så jeg har et stykke igjen..

Kos deg masse med nurket ditt.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...