lillegull:) Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Sebastain kom til verden to dager før termin:) han er nydelig..hehe.. begynnte med rier kl tolv natt til lørdag, og ringte føden, fikke beskjed om å drøye litt siden jeg var førstgangs og det sikkert kom til å ta tid.. to timer senere orket jeg ikke mer så ringte igjen å fikk beskjed om å komme. var på sykehuset kl. 04.00 og hadde da 5 cm åpning.. riene kom uten pauser.. kl halv åtte orket jeg ik emr så ba om epidural. det var godt:) fikk slappet litt av.. kl 10 tok de vannet som enda ikke hadde gått, og da hadde jeg full åpning.. begynnte å presse kl ti og han var ute 14 over tolv:) det var lenge å ligge å presse og jeg var så utmattet, viste seg at sebastian hadde navlestrengen rundt beinet sitt og var derfor litt vanskelig å få ut.. men når han endelig var ute og jeg fikk den varme bylten på magen var det glemt:) beste i verden... så til alle som enda ikke har født.. det er så vondt, men alikevel så utrolig verdt det.. gled dere han er så fin der han ligger å sover.. lille gullet til mamman og pappan sin..
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Gratulere så masse:) kos deg med nurket ditt:)
sebbe Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer så mye. Kos dere masse sammen! Håper det snart er min tur, har termin i morgen.....
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer så mye Jeg kan nesten ikke vente og det er lenge til 6 november
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer så mye med Sebastian. Kos dere masse fremover og lykke til videre=)
22.12.2009 Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Gratulere så masse:) Håper det blir min tur snart:)
lillegull:) Skrevet 15. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. august 2007 tusen takk alle sammen:) lykke til dere også. skal krysse fingre for at dere slipper overtid:)
Nr4? 💓 Skrevet 15. august 2007 #10 Skrevet 15. august 2007 åah så gøy!!gleder meg masse når jeg leser sånne innlegg..min skal være i komminga rundt den 4 november..så jeg har et stykke igjen.. Kos deg masse med nurket ditt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå