Gå til innhold

Kramper i eggstokkene og livmor etter orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sex og svangerskap er tydelig et hett tema. MItt problem er at jeg får så kraftige smerter i eggstokken og livmor ved orgasme. Opplever det som kramper, som kommer å går og kan vare i flere timer. Har oppsøkt lege en gang da vi begge trodde det var noe galt, uten at de kunne finne noe. Lurer på om noen har samme erfaringer?? Problemet er nå at jeg har mistet sexlysten og er kun i 12 uke. Min mann er veldig forståelses full og er bare søt mot meg. Jeg får så dårlig samvittighet, dessuten savner jeg jo egentlig den nærheten sexen gir. I frykt for å få smertene på nytt har vi ikke hatt sex på noen uker nå...noen tips?? Noen som har opplevd noe av det samme? Veldig takknemmlig for alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var sånn da jeg var gravid. Men fikk det ikke før i siste trimester, Ble ganske redd for at det kunne være noe galt, og turte ikke ha sex ofte fordi jeg var redd for å sette igang ting. Men så skjønte jeg jo etterhvert at dette gikk over igjen, selvom det var vondt. Og jeg var så kåt så måtte jo bare ha sex.Tror ikke det er noe farlig, jeg gikk over tiden selvom jeg hadde disse krampene

Skrevet

Jeg får ikke kramper heldigvis. Men akkurat når jeg får orgasme og en liten stund etterpå blir livmora mi helt hard og stram. Men det er vel sikkert helt vanlig.

Skrevet

jeg mista lysta i uke 6-7. delvis fordi det gjorde vondt å ha sex fordi jeg var så hoven og delvis fordi jeg var kvalm e\hele tiden. nå begynner sexlysta å komme litt tilbake. er i uke 11. så før jeg kaster meg ut i å ha sex igjen ville jeg prøve å onanere å se om det medførte smerter på noen måte. å jeg fik skikkelig kramper i livmora og sjeden etter orgasme. så jeg holder meg unna sex noen uker til.

har ikke sakt til mannen at jeg har prøvd å onanere, han får heller bare vente. vi har avtale om at jeg sier ifra når jeg er klar igjen. han er verdens snilleste å mest tålmodige mann. å jeg har på en måte litt dårlig samvitighet. men jeg orker ikke å ha sex om det skal medføre smerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...