chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Halloen, nå har jeg altså fått meg time hos lege på fredagen.. hos min fastlege..Nå er jeg lei!!! Vil ha sjekket alt, og har tenkt påalt jeg skal spørre om og hvilke prøver/hormoner...etc. Nå står hjernen min aldeles på stopp stadiet.. kommer ikke på noenting. Det er noen dager igjen.. Noe spes jeg virkelig bør huske? Føler legene her ikke er så faglig flinke som en hører om andre steder.. Liten plass dette....
løveprinsen <3 Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Hei snuppa. Vet ikke så mye om slikt jeg, men du må vel få de til å sjekke alt som har med graviditet å gjøre:-) Det er jo ikke så rent lite. Har bestilt meg time jeg og. Må sjekke om alt er ok etter MA. Har fått så rare mens etter jeg mistet. Lykke til på fredag da. Klem til deg.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Når man skal utrdes videre så skal man til gynekolog. Du bør derfor spør om henvisning til gynekolog, det er de som er ekspertene på feltet
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 15. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2007 Nemo=) Ja jeg har egentlig tengt å si de får sjekke meg fra topp til tå, ut-inn... Nå er det nok, håper nesten de finner noe som kan gjøres noe med slik at jeg snart kan få bebis=) Heh, du har og time? Når da? Håper alt er bra med deg=) Takker og lykke til du og, men vi snakkes vel innen den tid=) Kozkoz=)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 15. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2007 Tryne.....=) Ja jeg regner med jeg må til gyn, men tenkte på sånn blodprøver under/før/etter El... hormoner? Har ikke peiling jeg.. men de får bare sjekke alt=)!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå