Gå til innhold

Et par spmål ang. blogging...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opprettet hobbyblogg, men har valgt å bruke fullt navn i bloggen siden jeg bruker den som en slags hjemmeside for hobbyene mine - og av og til tar bestillinger. Men jeg kunne samtidig tenke meg å vise dere her inne bloggen min, for å få litt tilbakemeldinger fra andre enn familie enn venner, dere som lager litt samme ting selv... what to do? Her på dib vil jeg nemlig helst väre anonym...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke ha to da? Om du feks har konto på bloggspot.no kan du jo ha flere blogger på samme konto. Og da kan du har en "dib" blogg og en familie blogg. Jeg har det sånn. Ellers har jeg en salgsside, og den har jeg nicket mitt på men ikke navn. Men har mail adr og de kan nå meg på den om de vil vite mer ;)

Skrevet

Joda, det er jo mulig... er bare det at bloggen min er ganske stor og komplisert, vet ikke om jeg orker å lage enda en :P Har forelöpig 6 underkategorier med bilder og tekst i tillegg til hovedsida. Kanskje jeg bare må stole på at folk her inne kan holde min ekte identitet hemmelig? hehehe... holde super-ka-ping og real-life-ka-ping adskilt... :)

Skrevet

Tar en råsjans og sender deg adressen til bloggen min på pm, håper du greier å holde super-ka-ping hemmelig... hihi :)

Skrevet

Jeg har iallfall bare positive opplevelser med det. Har selv gitt ut blog-adressen min på pm til noen her inne :)

Skrevet

Takk, rödhette - da tar jeg sjansen :) Jeg virker kanskje litt paranoid, men... har mine grunner til å väre litt skeptisk ang. nett, nettvett og anonymitet.

Har endra litt så det står nicket mitt istedet for det hele og fulle navnet mitt på bloggen. Jeg vil likevel väre litt forsiktig, men gir nå gjerne ut blogadressen via pm om noen skulle väre interessert :) rödhette har den fra för, hehe :)

Skrevet

Hei ka-ping.... Er det mulig å få ta en titt?

Lover selvfølgelig 100% anonymitet videre;o))

Skrevet

Som du vet, har jeg også grunn til å være litt skeptisk... :)

Derfor har jeg valgt å kun ha fornavnet mitt i bloggen min :)

Skrevet

Vil bare si at hvis du lager en blogg til på samme blogservice (f eks blogger.com), så vil den som går inn på profilen din få tilgang til alle bloggene du har laget. Da kan de gå inn på bloggen du har laget med ditt fulle navn.

Skrevet

Vet - har opprettet en egen profil med epost og blogg til dette formålet :)

Skrevet

har sendt deg pm, fanta :)

Skrevet

Takk takk Ka-ping!! Så mye fine bilder ;)

Så moro å se "Ka-ping verden".. spes siden man har tastet snart ett år på BIM/DIb liksom.. ;)

Skrevet

Vil også gjerne se bloggen din =)

Driver å lager min egen og nå, får pusle litt med det noen dager..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...