Gå til innhold

Har barna deres forandret seg etter bhg start?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen min driver med innkjøringsdager nå og etter hva jeg kan se og personalet sier stortrives han. Gråter ikke, spiser sand og masse mat, er veldig opptatt av de andre barna osv osv :D

Men når jeg tar han hjem igjen er han så snål. Snål på en artig måte. Han babler og babler (11,5 mnd) og er skikkelig gira. Karbber rundt i en vill fart og er nesten i hysterisk godt humør. Tuller, fjoller og ler en hel masse.....

Er dette normalt eller? Jeg kan jo ikke annet en å le, men jeg synes det er en litt merkelig måte å være på. Selv om han som oftest er i godt humør, er dette liksom litt over kanten...

Hvordan reagerer deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merker at de dagene han har vært i barnehage, så er han - som du sier - ekstra oppspilt. Mange inntrykk, andre barn som han hærmer etter og masse å fortelle som ikek jeg har vært med på. Han har gjerne "lært" noen nye rampestreker og noen nye sanger som han vil lære oss. Hehe.. han er snart 2 år, så det er ikke alt vi forstår - men han er som regel i hundre fra vi kommer hjem til han har lagt seg. :) Så ja, det er heeeelt normalt :)

Skrevet

Ok :) Godt å høre! Begynte å lure på om det hadde klikka for hele guttungen her i sta :DD

Skrevet

når jenta mi begynte ble hun litt rampete og fikk litt mere fakter ja.. hihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...