freebird Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Ville bare si masse lykke til, kos deg med din egen lille baby!! Etter å ha fått barn selv har jeg skjønt at dette er meningen med livet, datteren vår gir mannen min og meg så uendelig mye glede! Man blir akk så sårbar som foreldre, men jammen blir man sterk også! Jeg håper inderlig jeg får muligheten til å få flere barn og unner alle andre den samme gleden! Ønsker deg all mulig hell og lykke, nyt nyt nyt!!! Klem fra meg )
Travelmor Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Masse lykke til! Tenk nå er datoen her, som har lyst mot oss foran alle dine gode innlegg her inne. Det blir så spennende! Håper du forteller oss om vidunderet etter hvert! Klem her fra også:-)
Gjest Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Åh er det endelig din tur.. Ønsker deg også masse lykke til. Du har mye å glede deg til! På forhånd gratulerer!
Heldige meg:-) Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Slenger meg på den, Bassa-mor. Verdens beste Bassa!! Mange klemmer fra Cybertanta. :-)
ana baroma Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Nei, så koselig:)) Dere er vel skjønne!! Nå skal jeg bli en grusom "biomor", hehe:) Dere hører nok nytt når ungen er ute og jeg er snurpa sammen:) Klem igjen!!
Gjest Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Lykke til Tante Bassa! Du aner ikke hvilken flott permie du får og den ubetinga kjærligheten den lille gir - det er ubeskrivelig godt. Fortsett som den positive personen du er og holdt oss orientert. Vi trenger slike som deg inne på dette forumet. mange klemmer fra meg
*-* Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Åh nei, du bli biomor, det hadde jeg ikke tenkt på,hehe. Lykke, lykke til Bassa, det blir så utrolig spennende. Så gøy at dagen er her, gleder meg veldig til å høre! Håper å kunne joine deg i biomødre-klanen om ikke alt for lang tid! Mange klemmer, kos deg med baby og mann:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå