Etaner Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Noen her som har P-stav som kan fortelle meg litt om den. Fungerer den bra, hvor lenge varer den og er den vondt å sette inn??
nickoline og supermann Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 ikke vondt å sette inn. får bedøvelse. den kan sitte i 3 år, jeg har mistet mensen av den lenge. når den først kom er den svak.........håper det fortsetter siden jeg blør av så mye annet.
Etaner Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 Å det hørtes ålreit ut. Hvor mye koster en sånn? Er det noen fler som har noe erfaring å dele? (-:
UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Søstra mi har og er veldig fornøyd. Men hu måtte hente den på apoteket selv, og det var bare en lege her omkring som kunne sette den inn...=P
Arb.ledig husmor Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Hei! Jeg har, og jeg synes det er supert, da jeg enda ikke har fått mensen tilbake ) Den varer i 3 år, og var ikke vond å sette inn... Eg har ikkje hatt noen bivirkninger på den... Den kosta mellom 1000 og 1500 kr et sted, husker ikke helt eksakt. Du får resept på den av legen, kjøper den på apoteket, og tar den med tilbake til legen... Eg e kjempeglad for at eg kunne bruke stav, og kommer nok til å få sette inn ny etter neste graviditet også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå