♡ Jersey ♡ Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg er 15+2, og igår og idag har jeg plutselig ikke vært kvalm eller hatt dårlig matlyst. Ikke spesielt sliten heller... Er dette normalt? At symptomene forsvinner raskt? En venninne av meg spontanaborterte nemlig rett etter, da symptomene forsvant plutselig! Ble bare litt redd... Noen om vet??
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Mine ubehagelige symptomer ble også brått borte i uke 14. Ingen kvalme, trøtthet eller ryggproblemer. Men alt står bra til med babyen. Kan det ha noe med at hormonene er i ferd med å stabilisere seg?
♡ Jersey ♡ Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 Vi får håpe det! Har mage, men ikke kjent liv ennå, og 3 uker til UL.. Da melder tankene seg fort vet du :-)
bjørg Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Sist jeg var gravid forsvant alle de "ubehagelige" symptomene iløpet av en helg i uke 16 (tror jeg det var). Gutten var frisk og fin han Er fortsatt tidlig å skulle kjenne liv i uke 15, selv om det er flere som er heldige nok til å gjøre det. Tror ikke du trenger bekymre deg
purple Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Ikke bekymre deg. Helt etter boka dette at kvalme og plager vil forsvinne eller mildne i 2 trimester. Jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt i svangerskapet. Jeg merket at puppene ble mindre ømme nå etterhvert. Hormon nivå varierer. Alt er vel med lill enøste selv om symptomer er mindre.(fikk bekreftet dette)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå