martine68 Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Da har jeg endelig rotet meg til å ringe gynekologen min igjen. Har utsatt dette i mange mnd fordi jeg ikke har fått mannen min til å avlegge svømmeprøven. Men vet dere, i helga da vi skulle kjøre langt uten at barna var med, fikk vi tatt oss en lang og god samtale om temaet. Resultatet ble at han egentlig kunne tenke seg å vite status på de små og jeg ble kjempeglad. Men han ville ikke gå til min gynekolog så jeg skal prøve å skaffe rekvisisjon når jeg skal dit. Ringte idag og fikk time imorgen. Er strålende fornøyd. Jeg skal spørre om å få Pergo også. Orker ikke vente på at han skal få testet svømmerne først. Så da får vi se om det blir noe framgang i martine-hjemmet. Jeg er ihvertfall glad for at mannen min fortsatt ønsker seg en liten en til. Det er tross alt straks 2 år siden vi startet med prøvingen. Etter mitt FF-chart har vi hatt sex på el-dagen også i helga. Snakk om flaks. Lurte oss til en runde selv om svigers var i naborommet :-)
bente69;) Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Så bra at du fikk time så fort, lykke til i morgen:) Håper du kommer ut med både pergo og svømme rekv, burde ikke være noe i veien for det:) Så hyggelig at kællen din nå er villig til å ta en svømmeprøve, godt du smir mens jernet er varmt:)) Så bra at du traff el selv med svigers på naborommet, de syns nok at lille gutten er en grisegutt...hehe Tvi tvi snuppa, måtte det snart bli vår tur!!! Er lei folk som sniker i køen.
Ine:) Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Så fint at mannen din vil avlegge prøve og at du fikk time til gynekolog så raskt. Mannen min ble forresten også henvist til androlog/spermieprøve via min gynekolog. Han tok ikke akkurat bølgen da jeg kom hjem med henvisningen... Men, i ettertid har vi ledd mye av dette ;-). Lykke til hos gynekologen og lykke til fremover mot ikm! Klem,
martine68 Skrevet 15. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2007 Da har jeg vært til gynekologen. Det var fort inn og fort ut. Han ville ikke undersøke meg etter som alt var iorden med meg sist jeg var der. Ble egentlig litt skuffet men tenkte ikke på å krangle på det. Jeg fikk med meg en henvisning til svømmeprøven, og mannen min sukket tungt da jeg ga han prøveglasset. Nå får vi bare se om vi får time innen rimelig tid på sykehuset. Ble litt skuffet da legen ikke ville gi meg Pergo men han sa at jeg skulle få det i posten hvis svømmeprøven var ok. Så da er det bare å smøre seg med nok en dose tålmodighet. Takk for lykkeønskninger Bente og Ine.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Hei Martine ) Du får nok pergo i posten om prøven er ok. Og en ting er sikkert,du skal være glad du slipper å proppe dem i deg til ingen nytte...For de er noe dritt til kroppen...Men nå satser vi på at prøven blir fin,og at du knasker pergo fortere enn svint...Men som ett lite hint,de er trege på st.olav... Så jo fortere mannen kommer seg avgårde,jo bedre...Blir en stund å vente på resultatet også ! God klem )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå