Gjest Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Neste uke er det skolestart igjen. Da skal dattera mi begynne i annen klasse. I fjor slapp vi unna omgangsyke, dattera mi dro ikke med seg en eneste omgangsyke fra skolen. Ho fikk bare vannkopper helt på slutten av skoleåret. Men nå er det livets alvor igjen. Vi slipper vel neppe unna omgangsyke dette skoleåret, når høsten og vinteren kommer, så må vi vel til pers en gang. Fy, som jeg gruer meg til vi skal få omgangsyke her i huset!!!
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Det er ikke alle som faktisk BLIR smittet av omgangssyken! Og hvis det er DET du gruer deg mest til...så ja ja...
Gjest Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 uff, omgangssyke er kjipt! men dere overlever vel det også... ta masse tran og drikk masse vann så kanskje dere slipper unna=)
Gjest Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Nå har jeg lurt på dette ganske lenge, og jeg er nødt til å spørre deg nøffemor... er det du som skriver alle innleggene på krangle om oppkast og skrekk for oppkast, om du er unormal som kaster opp på natta og sånt? Ikke stygt ment, jeg bare lurer, for skrivemåten og tematikken er ganske lik.
Gjest Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Hjertet mitt dunker når jeg tenker på at vi vel neppe slipper unna å bli smittet med omgangsyke i år. Det gikk omgangsyke på skolen til dattera mi i fjor, men det visst mest fjerdeklassingene som fikk det, epidemien herja ikke i første klasse. Herregud, når dagen kommer og dattera mi kaster opp voldsomt hjemme,.... jeg kommer til å få helt hetta. Jeg kommer til å både gråte og skrike og vet ikke hva, når jeg skjønner at nå skal vi ha sånn forpult helvetes omgangsyke her i huset! Jeg forbanner omgangsyker!!!!!!!
Gjest Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 WE DONT CARE!!!!!!! herre min hatt er d mulig... søk hjelp nøffemor!!! d e jo stadig noe du skal lage ramaskrik og bråk for.. herregud lev no bare litt mer i den tiden som er nå.. om du skulle få omgangssyke da?? SO WHAT??? deal with it!!! tror du vi andre hyler av glede om vi skulle få d??? nei... !!! men vi normale mennesker gleder oss over barnas skolestart osv... stakkars dattera di som må gå rundt med en mor som ikke gleder seg over livet men bare går rundt å tenker på alt d jævlige som kan skje... jeg tror faktisk du vil ha godt av profesjonell hjelp og dette sier jeg ikke for å såre deg men det er noe jeg virkelig tror.... kanskje du har depresjoner eller angst av noe slag????
loppelaura Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Ha ha Ha jeg må le..... skratter.... Er det ingen som tar spøken til nøffemor.... ha ha ha ler enda mer:-) :-)
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Spøk??????? Dette kan umulig vera seriøst???
petite fleur Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Skjønner ingenting jeg....Hvorfor er det noen som reagerer så voldsomt på HI sitt innlegg?
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Skrike og hyle over en forpult helvetes omgangssyke??? Alvorlig talt, jobber i barnehage hvor dette er noe som går hele veien, og slettes ikke alle som blir smittet.. Personlig syns jeg dette var å ta litt avmye verre en kan bli smittet med, men for all del me er alle forskjellige!!
EnLitenPrins Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 Kan vær nøffemor rett og slett ikke tåler oppkast,har helt angst for det..Har en veninde som ikke tåler det litt en gang...Hun vill heller spise maur en å få omganssyke ;p
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 stakkars unge tenker nå jeg så må leve med en slik hysterisk mor... Omgangssyke har vi alle hatt, men vi overlevde, og det kommer dere og til å gjøre. Litt sykdom er bra for immunforsvaret :-)
SokkeLaila Skrevet 14. august 2007 #13 Skrevet 14. august 2007 Litt 'spy- og dritasjuken' er bra! Da lærer man seg fort at det er viktig å vaske henda etter at man har vært på do, iallefall!
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 #14 Skrevet 14. august 2007 så sant... glimrende poeng sebbe. Sleng inn litt barneoppdragelse så kommer du frå "sjeta" med slankere kropp og en glimrende oppførsel.
SokkeLaila Skrevet 14. august 2007 #15 Skrevet 14. august 2007 Ja, søren! Det er jo en fantastisk slankekur også! ..og billig er den! Tror jaggu jeg skal invitere Nøffemor på besøk i oktober en gang.. Da har 1; jeg født 2; jeg er interessert i å bli kvitt noen kilo 3; og Nøffemor har ga-ran-teeert fått sykdommen i hus! 4; dele sugerør..! ..at jeg ikke tenkte på det med det samme! *feire den gode ideen med litt sjokolade eller no'*
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 #16 Skrevet 14. august 2007 ja nå er en kvikk lunsj på sin plass! Åsså så ren og fin man blir på hendene etterpå!! Menneee, viss du blir smitta, kan du komme hit da?? Har betenkeligheter med å slippe nøffe inn dørene serru...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 14. august 2007 #17 Skrevet 14. august 2007 BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH! *et lite glimt av omgangssyka*=)
SokkeLaila Skrevet 14. august 2007 #18 Skrevet 14. august 2007 Du er ikke litt overskeptisk nå, vel miss L?! *skratter høyt* ..joa, kan ta meg turen, jeg.. Bare bestill smittemåte, du! 'Smitteekspressen tilbyr smitte gjennom tarm, munn og hender! De ringer! Vi bringer!'
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 #19 Skrevet 14. august 2007 Joda, så lenge det ikke blir "din tarm, min munn" så er det meste greit... Syns sugerør-metoden virka grei egentlig. Om jeg er skeptisk?? Bare til muslimer, telefonsvarere, ewroprisdama, sykkelferier og nøffe....
SokkeLaila Skrevet 14. august 2007 #20 Skrevet 14. august 2007 "din tarm, min munn" *leeer* ..det er DET som er bestselgeren! Garantert suksess innen 24 timer for å si det sånn! ..det er lov å være skeptisk! Kjekt å være skeptisk til alt fra kvalme, oppkast, fødsel, smerter m.m. også..
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 #21 Skrevet 14. august 2007 Ikke skeptisk til fødsel,smerte o.l. av den enkle grunn at jeg nekter å tenke på det!! Jeg fortrenger det så lenge jeg kan og tenker som så at: Dette gjelder ikke meg, dette er noe alle andre gjør, men ikke jeg. Fungerer uuuudmerket. Jeg skal få en bebis, hvordan jeg får den, det tar vi når det blir aktuellt.... tenk...
SokkeLaila Skrevet 14. august 2007 #22 Skrevet 14. august 2007 ''Kjekt å være skeptisk til alt fra kvalme, oppkast, fødsel, smerter m.m. også..'' -var vel tiltenkt HIs lett skeptiske holdning til div.. Ting som det vel ikke nytter å ha panikk mot når man sitter her og venter på 'Jeg har pult!'-trøya.. Litt i seneste klaget å ha skrekken mot smerter da, liksom! Fødsel er kjempespennende, det! ..det er første din, sant?
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 #23 Skrevet 14. august 2007 jepps... aner ikke hva som venter meg, å takk gud for det!! Gruer meg vel mest på sambo sine vegner fordi at han kommer til å bli lei viss (når) jeg sjeller ham ut.... Irriterende asså, at de slipper så lett unna!
SokkeLaila Skrevet 14. august 2007 #24 Skrevet 14. august 2007 Ja, de slipper jo forsåvidt lett unna.. Men jeg ville aldri, aldri vært foruten de månedene jeg har gått gravid! Har hatt et fantastisk svangerskap og de gledene det har gitt meg hver dag -med små dult, hikking, spark og kommunikasjon- gjør at det forhåpentligvis er verdt hver rie! Det er jo sprøtt at min kropp har et helt annet, nytt menneske inni seg.. akkurat her og akkurat nå! Blir litt smårar av å tenke på det!
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 #25 Skrevet 14. august 2007 creeeepy!!! Jeg har et fremmed vesen inni magen min som snylter på meg og gjør slik at jeg får vondt og ikke sover. Skal vi få det ut så må vi presse det ut av en åpning som strent tatt ikke er stor nok og ligge med store smerter i tiiiimesvis å gråte å tro at vi skal dø.... Og dette vesenet blir vi helt forelsket i og kunne hoppt rett på havet for. Vi er helt fucked up hele gjengen mener nå jeg......hehehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå