Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg har 8 års ansinitet, bar begynt i en privat bhg, og lurer på hvor mye årslønn du som har 8 års ansinitet........... Og er avlønnet form fagarbeider..... Jeg har blitt forespeilet 256 000 i året. Ufattelig dårlig betalt for å jobbe som ass i bhg, passer verdens vakreste juveler....
♥Prinzessin♥ Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Er helt enig i at det er en dårlig lønn. Man burde betales meget godt for å passe på andres dyrebare skatter. Og så MÅ jeg bare få sagt at det heter "ansiennitet". *Sånn - puh!*
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Hva slags utdannelse har dere som jobber som assistent i barnehage??
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Jeg har fagbrev som omsorgsarbeider. En 4 år lang utdanning.
3 blå Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Jeg ha 243000 i årslønn, jobber 75%. Har fullført 2 år av førskolelærerutdanningen og skal ta resten samtidig som jeg jobber. Er egentlig ganske fornøyd med lønna nå, men jeg er jo ening i at det er en utrolig viktig jobb vi gjør og at lønna burde være veldig mye høyere, iallefall for de av oss som faktisk har sittet 3 år på skolebenken. Det er faktisk skammelig at en bachelor grad er så lite uviktig blandt folk flest, for alle kan vel passe barn...?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Hvis du har "GAVEN", hvorfor ikke utdanne deg til førskolelærer så du kan jobbe som ped.leder eller styrer? Barnehagen trenger gode ledere! Og assistenter med erfaring som utdanner seg er gull verdt :-) Hilsen en pedagog (var ass. i 8 år)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 Til deg som pirker på rettskrivinga. Hørt om noe som kalles dyslexi? Lese og skrivevansker? Du kan da vel være soppas raus som medmenneske at du ikke komenterer og pirker på andres skrivefeil??? Det er innholdet i disse innleggene som teller. Takk!!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #10 Skrevet 15. august 2007 Har jobbet i 10 år. Fagbrev som barne og ungdomsarbeider. 281 000 i årslønn.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 ehhh NEI..det gjør det ikke. Ansiennitet er riktig stavet )
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 så gøyale dere er dere som krangler. Jeg vil også være med. :-) Og ja, det heter ansiennitet, som Anonym 1 skriver. Et tips, dersom man lurer på hvordan et ord staves; søk det opp på google :-) Søker man på annsenitet, får man 75 treff (Anonym 2 er altså i godt selskap) mens hvis man søker på ansiennitet så får man over 140.000 treff. Det er et greit hint om hva som er riktig skrivemåte. Anonym 3 ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå