wrch Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 ei god veninne med en sønn på litt over 3 år , som bor i Drammen,sm er til å stole på og kanskje trenger barnevakt til ditt barn av og til:) da kan du gjerneskrive til meg,jeg er ei jente 28 år ,jeg er utdanna kokk men har ikke jobbet på en stund, men vil ut i jobb om ikke lenge. jeg har venner men mange bor såå lngt unna og det blit hverken tid eller råd til å reise å hilse på så ofte.men hadde vært koselig å bli kjent med noen idrammen da vi også bor her:)
dårligfantasi Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 hei! jeg bor ikke i drammen, men kongsberg kommune.. er vel en halvtime-tre kvarter og kjøre.. men moren og stefaren min bor i drammen, så er der inn i mellom.. uansett, så flyttet jeg hit fra ålesund i julen, og kjenner ikke så mange her nede.. så om du ikke syns det er veldig viktig at man bor i drammen, så kan du gjerne ta kontakt med meg er forresten 22 år, og venter første barnet vårt i september
wrch Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 hei har sendt deg mld på den private innboks:)
Unni og Helene. Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Heisann, Det er satt opp BIM treff i Kongsberg den 30.08, så hvis du/dere har tid og lyst så hadde det vært hyggelig om vi kunne treffes. Gå gjerne inn på sidene og meld dere på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå