Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ei god veninne med en sønn på litt over 3 år , som bor i Drammen,sm er til å stole på og kanskje trenger barnevakt til ditt barn av og til:) da kan du gjerneskrive til meg,jeg er ei jente 28 år ,jeg er utdanna kokk men har ikke jobbet på en stund, men vil ut i jobb om ikke lenge. jeg har venner men mange bor såå lngt unna og det blit hverken tid eller råd til å reise å hilse på så ofte.men hadde vært koselig å bli kjent med noen idrammen da vi også bor her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! :) jeg bor ikke i drammen, men kongsberg kommune.. er vel en halvtime-tre kvarter og kjøre.. men moren og stefaren min bor i drammen, så er der inn i mellom.. uansett, så flyttet jeg hit fra ålesund i julen, og kjenner ikke så mange her nede.. så om du ikke syns det er veldig viktig at man bor i drammen, så kan du gjerne ta kontakt med meg :) er forresten 22 år, og venter første barnet vårt i september :)

Skrevet

hei har sendt deg mld på den private innboks:)

Skrevet

Heisann,

Det er satt opp BIM treff i Kongsberg den 30.08, så hvis du/dere har tid og lyst så hadde det vært hyggelig om vi kunne treffes.

Gå gjerne inn på sidene og meld dere på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...