Gå til innhold

Hva ønsker dere dere i gave til babyen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal ønske meg jeg.. Syns jeg har det jeg trenger... Noen som har noe forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vinterklær i alle størrelser da jeg får en vinterbaby...

Dunpose til vogn (mange kan spleise på).

Stellebord av broren til sambo som er flink møbelsnekker =)

Hus vi kan flytte inn i FØR babyen kommer =(

Skrevet

Oki, har disse tinga jeg..Har fått noe av det da...:-)

Får en høstbebbi jeg:-)

Skrevet

Barne scrap bok... sånn perm fra mine første år...;)

Sånn brodert ting med fødselsvekt,lengde++??

Barnesangbok...

Skrevet

Klær i farger!! Vet ikke kjønn, så vi har kjøpt alt i hvitt....

Skrevet

Jeg får høstbaby og hvis folk forhåpentligvis spør hva vi ønsker oss til babyen, så har jeg lista klar;

Ullundertøy

Sett med børste & kam

Klær fra str 68

Barnesangbok

Resten har jeg kjøpt eller kommer til å kjøpe selv før jenta kommer.

Synes det er veldig kjekt å kjøpe ting som jeg/vi liker og velger ut selv.

Jeg spør alltid hva nybakte foreldre ønsker seg før jeg kjøper barselgaver og bursdaggaver.

Skrevet

body/strømpebukse/pysj i ull,

får hjemmestrikka bukse og jakke m lue og sokker av snille tante :)

"verdens vakreste eventyr" bok serien, veldig dyr så tror det blir noe min side spleiser på til jul.

Ergobæresele med spe barnsinnlegg (dyr, men mammaen min er snill så kanskje ;) )

garderobeskap og kommode(rosa og rødt i mammutserien fra ikea (dyrt ja, ser etter brukt på finn i ny og ne)

Hudpleie serien babyline, aco-babyoljen, aponti kremen (den fete som man bruker da det er kaldt etc.)

Vi har fryktelig mye klær så skal noen kjøpe noe av klær håper jeg det blir yttertøy, luer, ullsokker/skinntøfler.

og har spurt alle som kan strikke i familien om de heller kan gjøre det enn å kjøpe noe i barsel-gave.

Tepper, bilder (av barnefigur o.l) er noe du kan fylle opp barne rommet med , klær vokser de fort ut av!

Skrevet

Leker!

Vi har kjøpt litt klær selv, og arvet mye. De klærne for det første året ser like fine ut. Mye er bare drøyt året gammelt også :)

Det eneste vi ikke har kjøpt eller fått til nå er leker.

Babyen vokser jo like kjapt inn i det, som klær i større str de fleste kjøper :)

Skrevet

Kanskje barnebestikk, det er ikke noe babyen kan bruke med en gang, men jeg syntes det var veldig fint å ta fram etterhvert. Og sånt sett med skål, fat og kopp, selv om jeg det var trist den dagen gutten min som da var 2 år knuste koppen, ikke fordi den var så dyr eller spesiell, men han hadde brukt den hver dag fra han begynte med kopp, så det var en del affeksjonsverdi....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...