Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 man kan gå et helt svangerskap uten å få utovernavle?
Milla-baby Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Ja, jeg har i allefall klart det! hehe Er ikke alle som får den "utover navlen" !
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Jepp. Jeg har hatt snart to svangerskap uten )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå