Gjest Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 72,5 kg i dag og da har jeg gått opp 4 kg de siste mnd.. Bestemte meg samme sekund at nå er det nok!! Hvor fort går man ned i vekt når man legger om livsstilen? 1 uke, 2 eller ? Har aldri slanket meg så har ikke peiling på sånt her...Er 12,5 kg mer nå enn for 4 år siden...Trives ikke med det altså : (
♡ Rødhette ♡ Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Hvor fort man går ned i vekt kommer an p åså mye.. Også hvor mye overvektig man er i utgangspunktet... Man skal helst ikke gå ned mer en 0.5-1 kg i uken .. Det er det som er nabefalt..=)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Oii.. Der var det mye skriveleif.. Ja ja..;o
Gjest Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Prøv å tenke som så: "Hvis jeg lever sunt, går jeg ned i vekt så fort som det er fornuftig å gå ned."
Gjest Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 men hvor fort merker man det hvis man legger om livsstilen? Jeg tenker bare spise sunnere og kutte ut brus og juice. Godterier har jeg og kuttet ut...Går man ned av å gjøre en sånn endring eller?
♡ Rødhette ♡ Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Du vil merke det på vekten om du i utgangspunktet drikker endel brus og juice.. Men nå er ikke jeg fan av og kutte ut alt som er av ting man liker.. Jeg er heller den typen som sier litt av alt .., men beherske seg.. Og en dag i uken så skeier jeg totalt ut og spiser absolutt alt jeg vil.. Trener mye i perioder og ingenting i lange perioder.. Jeg klarer ikke og holde meg til en plan.. Men har da allikevel klart og gå ned nesten 40 kg på "min" "plan" allikevel..=))
Gjest Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 ja enig i utsagnet over.. men gidder ikke veie meg for å bli skuffet.. får vente å se. kutter ut brus og juice pga faren for syreskader. fikk en liten vekker når jeg var en tur hos tannlegen...
Gjest Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Det viktigste er vanene. Det er ikke noen vits i å gå raskt ned bare for å gå ned. Da går man like raskt opp igjen, gjerne med litt tillegg. Det sies at jo saktere man går ned, jo større sjanse er det for å holde seg der! Du kan jo spe på med litt trening. Gjerne jogging eller spinning, der du svetter skikkelig mellom 30 og 45 minutter 2-3 ganger i uka. I kombinasjon med bedre spisevaner, garanterer jeg at kiloene da får fart på seg!
Gjest Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Håper det! Kjenner meg selv nesten ikke igjen på bilder mer : ( Blir spennende å se, håper jeg holder ut og klarer det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå