Gå til innhold

Hmmmm..var ikke den nyfødte babyen til Vilde veldig stor...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og ser på snuppa mi som er 16 dager og myyyye mindre enn det der;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, men søstra mi var nesten 5 kilo når hun ble født, samme var tantungen min. Så ut som de var 6 uker ved fødsel! ;o)

Men den så ikke så nyskvisa ut, mine så litt nyutpresset ut når de var helt nye, hvis du skjønner... ;o)

Skrevet

Ja, han var altfor stor og altfor våken til å være en nyfødt baby....:-)

Skrevet

Hadde du lånt bort din nyfødte baby til Hotel Cæsar?

Skrevet

Der tok du ordene ut av munnen min, sjiraff! :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er da INGEN babyer som er "nyfødte" på film, som faktisk ER nyfødte da, sherlock ;)

Skrevet

signerer det se over sa..

Skrevet

min munn også.......

Skrevet

HALLO Hotell Caesar er bare tv altså!

Skrevet

Herlighet - jeg vet jo det...der av smilefjeset....;o) Er bare så vittig med sånn fødsler og nyfødte på tv...er ikke så veldig troverdig alltid;o) Men må nå bare si at jeg har sett mer troverdige nyfødte på tv enn det der....;o)

Skrevet

Hehehe....noen tar enkelte ting man skriver litt for seriøst! ;o)

Syns det var rimelig troverdig egentlig, ikke var hun nysminka, håret så fettete ut, hun skreik som en stukken gris. Mer troverdig enn en fødsel i glamour. ;o)

Skrevet

Er som sakt bare film.

Men jeg har en sønn som var så våken fra dag en. Og han var stor brukte str 56 de få dagene vi var på barsel og da vi kom hjem var det rett opp i 62.

Så sikkert noen unger som er slik som på denne serien nyfødt. Alle barn er forskjellig

Skrevet

Ja, fødselen var vel den mest troverdige jeg har sett på tv. Sånne Glamour-fødsler er noe urealistisk, ja...;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...