Gå til innhold

Reise til Egypt med barn/baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker oss en uke til varmere strøk i november eller desember. Har tre barn, 5 år, 4 år og på den tiden er babyen 8/9 mnd. Jeg ammer, men da spiser han jo annen mat også.

Vet att det frarådes å reise med babyer, men viss vi er nøye med all hygiene, så skal det vel gå bra. Er utdannet i helsevesent, så vet hva god hygiene er for noe...

Tenker att kanariøyene er ett ganske trygt land mtp bakterier. Men kan være litt ustabilt vær der på den tiden, mener jeg å ha lest.

Så kanksje Egypt kan være ett alternativ og passelig varmt på den tiden. Vi vil ha god varme...Skal ha egen leilighet og kjøpe vann mat/drikke ol, og kommer ikke til å spise ute.

Er det noen med andre anbefalinger?

Ønsker å være nær en fin sandstand, langgrunt, ikke mer enn ca 5 timer med fly.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På den tiden av året så er det jo ikke mange steder man kan reise for å få sol og varme uten at flyturen blir for lang.

Så da er vel Egypt et greit sted. Sharm el sheik er jo et greit sted for sol og bad.

Skrevet

Egypt har värt oppe til diskusjon mange ganger og jeg sier det igjen: Hadde aldri reist dit med barn!

Skrevet

Vi reiste til egypt i februar når lillemor vår 3 måneder gikk kjempefint :))

Men hvis det bare er for sol og bad og dere skal ha med 3 barn så ville jeg faktisk heller vurdert et familiehotell på en av kanariøyene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...