Gjest Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 gikk over i tredje trimester i dag, og den siste uka har jeg ikke følt meg bra i det hele tatt. tenkte at kanskje noen av dere her har opplevd det samme? (jeg er førstegangs og uroer meg sikkert alt for lett) ok, for ei uke sida fikk jeg noen plutselige smerter i ryggen, de ble sterkere i løpet av tre dager og den tredje dagen klarte jeg ikke å være oppe å gå uten hjelp. jeg har ikke fått sovet ordentlig etter dette på grunn av smertene. den fjerde dagen ble de litt bedre, men forskøv seg også litt mot høyre side av magen min og nå må jeg gå krummet mot den sida for at det ikke skal gjøre så vondt. i tillegg har jeg hatt konstant hodepine og skiftet fra å være iskaldt til kokvarm på kveldene. jeg har også vært ekstremt kvalm og hadd mye sure oppstøt, halsbrann, samt spydd to ganger i løpet av uka. noen ganger har jeg også vondt nederst i magen min, dette er ikke veldig sterke smerter. skal til jordmora på torsdag så får jeg snakka med noen som kan dette, men om noen av dere veit hva det kan være så hadde jeg blidd glad å høre fra dere nå med en gang:)
me-mommy...?har fått nr 3 Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 har ikke vert bort i dette før men det med smertene i ryggen kan virke som bekken løsning... så lenge du kjenner bevegelser hver dag så trenger du ikke bekymre deg... men snakk med jordmor hun har sikkert noen gode tips til hva du kan gjøre... jeg villie spandert på meg en deilig rygg masasje eg... når er det du har termin forresten... jeg har 6 nov....
dårligfantasi Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 ikke for og skremme deg , men den hodepinen,kvalmen osv. høres ikke bra ut... tenker på svangerskapsforgiftning jeg? men er jo ikke sikkert det da! har ikke hatt det selv, og aner ikke så mye om det.. men best og få det sjekka .. lykke til med alt
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Hadde jeg vært deg hadde jeg dratt til legen i morgen, enig i at det høres ut som svangerskasforgiftning( ikke at jeg er lege) men det er best å være sikker når det gjelder det. Lykke til:)
Gjest Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 hmm.. får høre med jordmor da, håper alt er i orden:( takk for svar! har termin 8 november:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå