Gjest Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 hvorfor kan hun ikke bare la storm få ta del i det????????? ååååååååååååååååååååååå stakkars storm..
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 jepp! helt enig... men det var da en gedigen baby hun fikk... hehe... må være vanskelig å presse ut. Ikke rart hun skrek!
Gjest Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Sendes dette i reprise i morgen? Jeg ser aldri HC men nå ble det så mye prat om det at jeg ble nysgjerrig...
Synnøve_Solbakken Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Ser heller ikke på Cæsar, men bladde innom idag. Hørte rykter på DIB om at hun skrek mye, enig i at det må skyldes den gigababyen
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 jeg skal ikke si noe, for vet ikke selv hvordan jeg kommer til å reagere når jeg ligger der. tror man lager litt lyd for at en tar sånn i, men det er oppfatningen jeg har da:=) men han var jo såå søt den babyen;) hehe... gleder meg sånn!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå