Gå til innhold

GBS oppblomstring , kjipt brev å få i posten

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og her sitter jeg nå og er redd. I en urinprøve fant de strep.B , og det betyr at det er rikelig av det. Har fått resept på antibiotika nå, som jeg skal hente i morgen, og beskjed om at jeg får antibiotika under fødsel.

Det er på sett og vis betryggende, men jeg er allikevel livredd.

Termin 4 el.8. sept. Nå kjennes det ut som det er lange år til ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare "trøste litt" . Har selv gbs og fikk det påvist tidlig i svangerskapet. Er nå ferdig gått,termin i dag!!!! Skjønner hvordan du har det akkurat nå,fikk selv litt panikk når jeg leste rundt om hva denne bakterien kan føre til. Men det er faktisk sånn at vi skal være glad for at det blir påvist før fødselen slik at vi kan få antibiotika både før og under fødselen. Pluss at dem følger nøye med babyen om den skulle få symptomer etter fødselen. Har roet meg ned nå etter at jeg er kommet over prematur grensen,det var det jeg fryktet mest med gbs at jeg skulle få tidlig vannavgang å miste eller få alt fortidligfødt baby. Du har ca 3 uker i gjenn, om du skulle føde nå så er det jo ingen fare. Kansje ikke så mye til hjelp ,men jeg tror det komme til å gå helt super fint med både deg og meg:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...