Gjest Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Tante ble innlagt på sykehuset igår - det er for så vidt ikke noe uvanlig at hun gjør, hun er mer på sykehuset enn hjemme. Men typen hennes ringte igår og var oppriktig bekymra for at nå kom hun ikke til å klare seg. Han sa hun hadde begynt å bable i ørske om hvem som skulle passe hunden hennes om hun ikke klarte seg... Jeg ble dritredd. Tante er nemlig en sånn person som "ikke har tid til å daue", og alltid er positiv og sta. Typen hennes sa at det ikke var noen vits i å besøke henne før det hadde gått et par dager, for hun var så neddopa av smertestillende at hun bare sov. Og nå for ti minutter siden ringte hun meg! :oD Nydelige dama! Hun var ørsken ennå, men lurte på om jeg kunne ta med meg minsten og komme innom imorgen. JEG ER SÅ GLAD! For jeg tror hun kommer til å klare seg denne gangen også, siden hun allerede har mast seg til telefon hihi Er så vanvittig glad i tante *sniff*
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Og imorgen får jeg endelig pengene mine, så da kan jeg stikke innom Kremmerhuset og kjøpe engler til henne *hoppedanse*
En_av_hver Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Så hyggelig!!!!! Hun er sikkert like glad i deg som du er i henne!! :-)
Gjest Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Hun er kjempegod Tenker ofte at det må ha skjedd en feil et steds, for det var HENNE jeg skulle hatt som mamma hehe
En_av_hver Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Da er det jo ikke sikkert at hun hadde vært like "god" he, he. Uansett, dere er heldige som har hverandre!!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå